Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on jäänyt raskaudesta tosi kiusallinen vaiva, yliherkkä hajuaisti.

Vierailija
22.03.2008 |

Haitan muutaman metrin päästä työkavereista ne, joilla on kuukautiset. Myös suurimman osan naisista alapää haisee mun nenään. Jotkut miehet haisevat spermalle, ilmeisesti aamulla vetäisseet pikapanot ja nopeasti vaan huuhtaisseet tai paperilla puuhkäisseet. Todella monen hengitys haiskahtaa, samoin hiki tai kosteusvoiteen ja hajuveden epäsopiva yhdistelmä. jne jne

Inhottava vaiva toi hajuaisti! Muita saman ongelman kanssa kärsiviä? Mistä apua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sekaisin

Vierailija
2/7 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta tupakkaa, lähtee se hajuaisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:47"]

Polta tupakkaa, lähtee se hajuaisti.

[/quote]

Ei muuten lähde. Mä olen yrittänyt. Pahenee vaan vuosi vuodelta tää mun haistamiseni. En muista että olisi alkanut raskausaikana, vaan kerran erään räkäisen flunssan jälkeen. Aloin haistaa kaiken ylitarkasti, lisäksi hajut muuttuivat. Esim. paska alkoi haista nenääni toisenlaiselta, kuin aiemmin. jee.

Vierailija
4/7 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama! Alkoi esikoista odottaessa megalomaanisen pahoinvoinnin myötä ja nyt haistan ihan kaiken. Pahimpia on ihmisten lemut, just menkat, pimpat ja sellainen talin tuoksu mikä lähtee jos ei ole käynyt hetkeen suihkussa. Voin myös herkästi pahoin näistä hajuista. Haistan myös homeen tosi herkästi, ollaan käyty kahdessa talossa joista sanoin heti että täällä on hometta, kukaan muu vieraista ei haistanut ja taloista tosiaan löytyi hometta..yksi vieraista pyysi minua asuntonäyttöönkin nuuhkimaan :D Ällöä tämä silti on ja haluaisin vaivasta eroon mutta luulen että on pysyvää koska raskaudesta on jo liki 15 vuotta.

Vierailija
5/7 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut flunssa joka jätti jälkeensä kuvottavan tarkan hajuaistin. En ees tiennyt hajuaistin olemassa oloa ennen tätä päivää.. en ymmärrä..

Vierailija
6/7 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä... Mulla oli noin 2,5 vuotta sitten todella paha angiina ja olin juuri silloin reissussa kanarialla. Jouduin sitten siellä lääkäriin ja sain antibiootit. Sen taudin jälkeen kurkku ja nenä ovat olleet herkkiä reagoimaan kaikkeen. Olen tuoksuyliherkkä ja minulla on nykyään vaikeuksia käydä kaupassakin. Pelottaa, saanko enää töitä tämän takia kun nykyinen työsopimukseni loppuu n. vuoden päästä, jos joudun käyttämään happinaamaria tai hengityssuojusta joka kerta kun astun ulos. Ja olen vasta 22-vuotias :( pitäisi keksiä työ, jota voisin tehdä kotona. Mahdotonta. Masentaa tämä.

Vierailija
7/7 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ruuhkabussissa yhtenä päivänä ja se kuukautisveren haju jota haistelin koko matkan meinas saada mut oksentaan. Sukulaisrouva sai vauvan hiljattain ja haistoin kyllä ihan tasan tarkkaan sen jälkivuodon hajun, vaikka on hygieninen ihminen, ei siis mitään päiväkausia käytössä olleita rättejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme