Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon pitää ihmisen kestää?

22.03.2008 |

Nyt on siis niin paha olla et on pakko kertoo koko tarina. Silläkin uhalla et minut tästä tunnistetaan.

Olen parin vuoden ajan ollut on/off suhteessa, sanotaan vaikka Pekan, kanssa. Pekka on aina ollut pelimies. Viime kesänä sain tietää sairastavani klamydiaa. Keltään muulta en ole pystynyt sitä saamaan kun Pekalta. Se oli jo tulehduttanut mun lonkan ja jouduin sairaslomalle. Tapauksen myötä meidän välit sit taas katosi. Parin viikon päästä alkoi kesäloma ja lähdin ystäväni kanssa kesämökille. Valittelin väsymystä ja rintojeni arkuutta, kaveri kehotti tekemään raskaustestin. Kaksi viivaahan siinä oli. Se nyt ei sinänsä ollut mikään järkytys, olin jo parin vuoden ajan puhunut haluavani lapsen. Viikon miettimisen jälkeen päätin kuitenkin kertoa Pekalle asiasta ja sain hänet mökille käymään. Vastaus oli mitä pelkäsinki: Se ei ole hänen tai jos on ni sit pitää tehdä abortti. No tietenkään en tähän suostunut vaan totesin pitäväni lapsen sit yksin. Meni muutama viikko et emme olleet väleissä. Kylhän se Pekka sit hiukan lämpes vauva-ajatukselle ja olimme hetken taas yhdessä, kunnes sain hänen juomisesta tarpeeksi. Raskaus laukasi minulle kondylooma rakkuloita tosi rajuina. Sitähän ei voi tietää millon olen sen saanut ja miten. Syksyllä jouduin kahteen leikkaukseen, joissa kondyloomat poistettiin. Olin viisi viikkoa tosi kipeenä. Pekkaa ei paljoa kiinnostanu. No sit joulun jälkeen saatiin välejä taas vähän kuntoon ja vauva rupesi taas kiinnostamaan. Emme yhdessä oltu mut pyörittiin kuitenki. Vasta viime kuussa se rupes tósissaan mukana käymään sydänkäyrissä ym. Kolmisen viikkoa sitten pommi räjähti. Tyttö ilmestyi minun oven taakse ja ilmoitti olevan Pekan tyttöystävä. Oli nähnyt Pekan auton edellisen yön olevan pihassani ja päätti tulla ilmoittamaan et heille syntyy vauva kesällä!!! No, mitä siihen sanomaan.. Emme ole silloin oltu Pekan kanssa yhdessä. Mut tämän salaisuuden paljastuttua Pekka muuttui tosi avoimeksi ja sen kanssa pystyi puhumaan ja kaikkee muutakin kivaa... Nytpä se sika keksikin viimeyönä käydä panemassa sit mun työkaveria! MUN ystävää! Kivat kyllä sille kaverillekkin. Suututtaa niin paljon et kädetki oikeen tärisee! Juhlin tässä kirjoittaessa laskettua aikaa mikä on tänään. Vauva vaan ei olle tulossa millään maailmaan. En tiedä saiko tästä kukaan mitään selvää mut sainpas ulos!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysy erossa moisesta siasta ja ala elää ilman miehiä. niistä ei tule kuin ongelmia. ja ehkäisy kuntoon synnytyksen jälkeen ettet saa toista lasta yh:na

nimim.kokemusta on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan