Vinkkejä kaivataan.
Mistähän kolmen lapsen yh-äiti löytäisi mukavan, tavallisen miehen kun Baareissa riekkuminen ei kiinnosta.
Kommentit (4)
Ystäväpiiri koostuu vain lapsiperheistä.
Työpaikalla olen yksinäni.
Aika kovat ennakkoluulot näistä nettideiteistä, lienenkö vain ylivarovainen?
itse olen käynyt viiden netissä tapaamani miehen kanssa treffeillä, kaikki ihan normaaleja ihmisiä. Yhden kanssa olen 9. vuotta yhdessä :)
Voi olla kyllä varmaan vaikeampaa 3lapsen kanssa löytää mies. Mun oma mies sanoo aina että ei voisi alkaa seurustelemaan YH:n kanssa kun ei halua muiden lapsia. Eli siis puhui vain teoreettisesti, kun me nyt olemme naimisissa ja meillä on 2lasta. Muutama tuttu mies on ottanut yh-äidin tyttöystäväkseen ja mun ies aina ihmettelee niitä.
Mutta jos mies oikeesti rakastuu johonkin naiseen, niin kyllä se sitten ne lapsetkin varmasti ajan myötä hyväksyy...
Netistä mäkin suosittelisin etsimään. Keskustelupalstat tms. Ja sitten luot erikseen sähköpostiosoitteen näitä tuttavuuksia varten, eli ei oikeita nimiä heti kehään. Jos jollain miehellä on puhtaat jauhot pussissa ja kirjoitteluintoa riittää fiksulla tasolla kauemman aikaa, niin sitten voitte sopia tapaamisen johonkin julkiselle paikalle (kahvilaan tai vaikka torille). Ja seuraavat treffit kanssa vielä johonkin julkiselle paikalle, että tiedät varmasti että ei oo mikään sarjamurhaaja pedofiili kyylääjä hiippari...
Ystäväpiiristä, jos ei ole ystäviä - tutustu uusiin. Työ- tai opiskelupaikalta, jos et ole kummassakaan - aloita. Netistä.