Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi alkaa hinnoittelemaan kirppiskamoja. Plääh! Monta päivää

Vierailija
22.03.2008 |

on mennyt vaan " pitäis" -aikeissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole saanut vielä edes varattua kirppispöytää... Välillä tekis mieli heivata ne suoraan roskiin...

Vierailija
2/6 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma alkaa maanantaina. Pöytä on varattu 30 päivä alkaen, mutta pitää käyttää vapaapäivä hyödyksi. Onneksi tavarat on jo valmiiksi kateltu ja hintojaki vähä mietitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pöytä varattu. Pikkuhiljaa eilen aloittelin ja tänään sitten ahkeroin enemmän, huomenna jatkuu.

Vierailija
4/6 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ihmiset päättävät mitä ovat valmiita maksamaan mistäkin roinasta.

:-)

Vierailija
5/6 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivista palautetta... Vaikka ihan rehellisesti olen valmis vioista kertomaan, kun haluan päästä tavaroista vain eroon! En tienata! Ja ne postikulujen arvioinnit...

Vierailija
6/6 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

negatiivista palautetta... Vaikka ihan rehellisesti olen valmis vioista kertomaan, kun haluan päästä tavaroista vain eroon! En tienata! Ja ne postikulujen arvioinnit...

Olen tehnyt yli 300 kauppaa huutiksessa, ja olen aina rehellisesti kertonut vioista, eikä koskaan ole tullut negaa.

Postikulut taas on helppo arvioida jos on vaaka kotona. Mulla on ihan sitä varten pieni keittiövaaka. Se yhdistettynä postin hinnastoon, niin kyllä postikulut sillä selviää. Ja kun on lähetellyt vaikka mitä tavaraa, niin siihen saa jo jonkinlaista tuntumaa, että mitä maksaa. Pari kertaa kun tuli takkiin aika pahasti postikuluissa, niin enköhän oppinut. :-DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi