Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni ei halua naimisiin? Sanoo että turhaa ja ehkä myöhemmin.

Vierailija
22.03.2008 |

Meillä kolme lasta, talo jne ja minä todella haluaisin. Rakastaa minua mutta miksei sitten voisi tehdä minua onnelliseksi.?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaisuus menee avioliittossa puoliksi, ellette tee avioehtoa

Vierailija
2/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei tähän mennessä ole sitä tehnyt, ei tee sitä vastakaan.

Sori, näin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtyminen avoliitosta avioliittoon on monelle yllättävän kova pala.

Vierailija
4/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

talot ja kaikki.

menkää naiset naimisiin ENNEN lasten ja talojen yms hommaamista, nyt kun teillä on jo koko härdelli kasassa niin mies huomaa ettei tartte.

Vierailija
6/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun lapsia teen, niin ne syntyvät toivon mukaan avioliitossa. Ja niinhän ne teki.

Typerinstä asiassa on, että olisin mieluusti halunnut naimisiin siksi, että mies halusi minut, nyt mies halusi lapsia.

Sama lopputulos: naimisiin, lapset, talo. Voihan teillä toimia päin vastainen järjestys :).

Kositko karkauspäivänä?

Vierailija
7/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohdalle sattuu joku parempi

Vierailija
8/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynytkin olen monta kertaa mutta tokaisee vain etä älä nyt hölmöjä mieti!

Vierailija
9/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet haluavat jostain syystä pitää sen " takaportin" itsellään. Toisille se on merkkinä siitä, että liitossa on jotain sellaista, mitä he haluaisivat korjata, mutta eivät uskalla.

Jotkut taas ovat jo olleet naimisissa, eivätkä periaatesyistä halua enää lähteä samaan.

Vierailija
10/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessäoloa, ellemme me sitoudu toisiimme niin, että menemme myös (säällisen ajan sisällä) naimisiin. Kesällä häät.

Aikaisempiin suhteisiin olen lähtenyt paljon vähemmilla vaatimuksilla, eikä kyllä käteenkään juuri mitään jäänyt. Olisi ollut paljon parempi pohtia niitäkin suhteita jo ihan alkumetreillä. Noh, onneksi ei sitten tullut sellaista, että oltaisiin jääty tavan vuoksi killumaan suhteeseen, johon sitten olisi pykätty lapsia - ei rakkaudesta ja siitä syystä, että haluttaisiin olla perhe yhdessä - vaan sellaisista syistä kuten " no eikös se nyt ole luonteva askel" .

Vierailija
11/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole pakko. ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä tunteiden eikä kiintymyksen kanssa.

Vierailija
12/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi lapsia ja sen takia kosi. Nyt olen jälkeenpäin miettinyt, ainakin huonoina hetkinä, että ei halunnut naimisiin minun takia vaan siksi, että sitten kun ollaan naimisissa niin voi tehdä niitä lapsia.

Vierailija
13/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos se miestä epäröityttää niin menkää naimisiin pienimuotoisesti.

Vierailija
14/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos et järjestä mitään jättihäitä vaan ihan vain pienen tilaisuuden, esim. teidän nykyisen suhteen vuosipäivänä. Ette ilmeisesti ole kihloissakaanhä.

Harmi, että olet missannut nuo lasten ristiäiset, niissähän olisi helppo samalla mennä naimisiin ja kaikki hässäkkä hoituu yhdellä kertaa.

Vierailija
15/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kenet ottaa lastensa äidiksi..ehkä se itse häähömpötys ei niin ole useimpien miesten mieleen mutta naisen mieliksi suostutaan. tän takia ap on auttamattomasti myöhässä.

Vierailija
16/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies halusi lapsia ja sen takia kosi. Nyt olen jälkeenpäin miettinyt, ainakin huonoina hetkinä, että ei halunnut naimisiin minun takia vaan siksi, että sitten kun ollaan naimisissa niin voi tehdä niitä lapsia.

toisinaan voivat kyllä tehdä " sen säällisen teon" , jos lapsi on jo vahingossa saanut alkunsa.

Vierailija
17/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitä jos et järjestä mitään jättihäitä vaan ihan vain pienen tilaisuuden, esim. teidän nykyisen suhteen vuosipäivänä. Ette ilmeisesti ole kihloissakaanhä.

Harmi, että olet missannut nuo lasten ristiäiset, niissähän olisi helppo samalla mennä naimisiin ja kaikki hässäkkä hoituu yhdellä kertaa.

Vierailija
18/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei nyt kokonaan, niin suurimmaksi osaksi. Ei 4 päivää kuussa ole mitään " normaalin elämän viettämistä omien lasten kanssa" .

Vierailija
19/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin ja silti ämmät vaan vali vali vali...

Vierailija
20/27 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sanonut että voimme ihan perheen kesken ja parin kummankin läheisimmän ystävän kesken mennä naimisiin ja ihan maistraatissa. ja vaikka sitten pitää bileet ystäville. Mikään ei käy. Vastaa aina ehkä joskus myöhemmin jo seitsemän vuotta sama vastaus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan