Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvaistuin 2,5-vuotiaalle, kumpaa suosittelet, kokemuksia?

22.03.2008 |

Carenalla on uusi, hobbyhallissa

http://s7v1.scene7.com/s7ondemand/zoom/flasht_zoom.jsp?company=Stockman…

Tai sitten britax evolva. Evolvan hinta on max. mitä haluan istuimeen laittaa, mutta jos on jokin muu varteenotettava vaihtoehto niin ehdota ihmeessä.

Tällä hetkellä istuu vielä selkämenosuuntaan, ei mahdu kuin kesään asti, silloin ostettava uusi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evolvassa sivutörmäyssuojat ovat paljon paremman näköiset kuin tuossa Carenassa. Britax on muutenkin laatumerkki turvaistuimissa, Carenalla ei istuimia ole ollut kovin kauan.

Ihmetyttää muuten kun Hobbyhallin sivuilla sanotaan että Carenan istuimen viisipistevöitä voisi käyttää 36 kg asti, mikä kuulostaa täysin uskomattomalta.

Vierailija
2/4 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Ora 1-2-3 turvaistuin. Samanlainen kun edellisemmät, ehkä kuitenkin parempi/turvallisempi merkki kuin Carena. Ainakin paljon halvempi kuin Evolva. Maksaa alle satasen, muistaakseni maksoin 79 ¿ nettikaupassa. Meillä ollut käytössä nyt pari kuukautta, tyttö nyt 2v4kk. Todella helppo kiinnittä ja on tukevan oloinen. Siinä pystyy hyvin nukkumaankin niin että näyttää mukavalta. katso oran sivuilla orasel . fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ollut TOSI hyvä! Voin lämpimästi suositella. Sivutörmäyssuoja on hyvä, mukava lapsen nukkuakin. Suosittelen!

Vierailija
4/4 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evolva minun autossa jossa lapset matkustaa 98% koska on ehdottomasti turvallisempi ja paremmat suojat omaava istuin ja carena miehen autossa jolla haetaan välillä vain päiväkodista. Carena hyvä istuin tähän tarkoitukseen koska on myös yksinkertaisempi kiinnittää autoon, mutta en ottaisi sitä päätoimiseen käytöön koskaan. Evolvaan olen ollut hyvin tyytyväinen, on tainnut olla meillä jo kohta 2 vuotta ja hintakin tullut kivasti tämän multitech uutuuden myötä alas. Itse maksoimme siitä 369e.

Toivottavasti oli apua.