Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välikausi haalari 2,4vuotiaalle, mutta minkälainen?

22.03.2008 |

Vanha välikausihaalari mahtuu oikein hyvin ainakin tämän kevään, mutta mikäli pituuskasvu keskittyykin keskivartaloon niin voipi olla, että ensi syksynä ei sitten enää mahdukkaan.

Joten mietiskelin tässä, että kannattaisiko tuon ikäiselle ostaa jo kaksiosainen vai haalari?

Entä mitä mieltä olette siitä, kannattaako oikeasti satsata vedenkestävään kun poika on päiväkodissa missä ne aika helposti laittavat sadevaatteet haalareitten päälle?

Ajatuksia ja mielipiteitä otetaan oikein mielellään vastaan :-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin tuon ikäiselle haalarin, koska se on helpompi pukea itse päälle. Suurimmaksi osaksi päiväkodeissa varmaan puetaan kurahousut haalarin päälle. Kuitenkin jos pukua pidetään päiväkodin lisäksi kotipihalla on kosteussuoja kätevä, jos ei itse halua joka säällä pukea lapselle kurahousuja.

Vierailija
2/4 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sekä kaksiosainen puku että haalari ollut siitä saakka, kun poika oli 1,5 v. Päiväkodissa laittavat kurikset päälle, mutta olen silti ostanut kosteussuojavaatteet kotiulkoilua ajatellen.

Minulla on muuten kaksi kertaa pidetty Rukan vedenpitävä haalari kokoa 98 myynnissä, jos kaipaat. On siis ihan kuin uusi, pesty nyt ekan kerran myyntiä varten. eh1705@kolumbus.fi on osoite, jos haluat kuvaa tai muuta tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

satsannut sellaisiin malleihin, joissa kaikki saumat olisi teipattu, eli täysin " vedenpitäviä" haalareita en ole ostanut. Niillä on hintaa aika paljon meikäläisen budjettia ajatellen ja päiväkodissa pukevat vesilätäkköleikkeihin kuitenkin kurahousut. Meillä on ollut käytössä esim. lassieta, jonathania ja motion wearia ja niissä on ollut ihan riittävä kosteussuoja. Ei tarvitse kuriksia jos maa on sateen jäljiltä märkä eikä myöskään ihan hetkessä kastu läpi, jos sade yllättää kesken ulkoilun. Meillä ei muutenkaan pärjätä yhdellä välikausiasulla/lapsi, sillä jotenkin lapset saavat vaatteensa kastumaan hihansuiden ja lahkeiden kautta vaikka päällä olisi kurahousutkin. Tuohon ongelmaan ei taida olla muuta ratkaisua kuin varavaatteet, sillä mitkään teippaukset ei tuota estä. Hoidossa haalari on mielestäni kätevä mutta myös takki+housut -yhdistelmälle on käyttöä keväämmällä, kun iltapäiväulkoilussa voi tarvittaessa jättää takin pois.

Vierailija
4/4 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Lassietecin haalari on mielestäni hyvä.

Jos mahdollista, niin sokosen 3+1 päivillä on ke reiman haalari 40e. Ei ole siis tec versio! Mutta mielestäni hyvä silti, kurahousuja meillä ainakin käytetään haalarin päällä.