Miten jollakin pienellä lapsella voi olla yli 10 korvatulehdusta, miksei sairastelua saa kuriin millään?
Kommentit (15)
Vierailija:
Mulla puhkaistiin korvat pahimmillaan 7 kertaa kuukaudessakin kun oli niin voimakas tulehdus. Ei vaan voinut mitään.
tuliko tossa nyt joku näpyttely virhe??? 7 krt/kk sehän on n 2 krt viikossa ei voi olla!!??
kahden korakierteisen äidille. Olisin seisonut vaikka päälläni jos se olisi auttanut. Ja miksi kaksi muuta lastani eivät olleet korvakierteessä, nuorimman nyt ainakin olisi pitänyt olla ku vanhemmat jatkuvasti kipeänä
Oma äitini on kirjannut vauvakirjaan, että mulla oli ensimmäisen elinvuoden aikana 13 korvatulehdusta... Ja niihin aikoihin puhkaistiin korva.
Omalla tytöllä oli vähän vähemmän, mutta noin 6 x talvessa kahden vuoden ajan. Kolmen ikäisenä loppui (kitarisaleikkauksen jälkeen tuli enää yksi tulehdus - voi olla että leikkaus auttoi tai sitten vain lapsi kasvoi vanhemmaksi...).
Ja eipä asialle mitään voinut. Lääkkeet eivät tehonneet ja aina iski uusi tai sama tulehdus (tuli niin usein, ettei voinut tietää uusiko vanha vai tuliko uusi...).
Hänellä oli paha korvatulehduskierre. Korvat puhkottiin kerran viikossa 5vk aikana. Sairastelu kesti kaikkiaan 2kk. Lapseni hyvinvointi oli tärkeintä ja vein yksityiselle putkitettavaksi. Oli sillon 6kk. 1v jouduttiin laittamaan toiset putket ja kolmannet 2v. Sen jälkeen ei ole sairastanut korvatulehdusta. Muut lapseni vein putkitukseen kun heillä oli ollut 3 tulehdusta pienen ajan sisällä.
vaikea sanoa mistä johtui. Itsellä oli ensimmäinen korvatulehdus 40-vuotiaana. Äitini oli aivan ihmeissään, että miten mulla voi olla nyt korvatulehdus kun lapsena ei ollut yhtään, eikä muillakaan sisaruksillani....
neljä tähän asti, joka ikinen flunssa menee keuhkoihin kun se kerran sinne pääsi. Keuhkoja ei voi " puhkaista" . :/
Korvatkaan eivät ole säästyneet kierteeltä, mutta ne pysyvät terveinä jo, keuhkot menee aina ensin.
Päiväkodissa hoidossa joten pöpöt tarttuu ekana vuonna varsinkin, ikää tulee nyt 3v.
Maitoallergia ainakin voi ilmeisesti aiheuttaa sitkeän korvakierteen, lisää liman eritystä.
Päivähoito on yksi iso infektioiden lähde, ja siis huono juttu korvakierteessä olevan lapsen kannalta.
Meidän lapselle korvatulehdukset loppuivat 3 vuotiaana
Ei se nyt niin kamalaa ole, että välillä syö antibiotteja, mutta kyllä tuossa vaiheessa minä olisin jo homeopaatin vastaanotolla.
Koskaan ei ehditty jälkitarkastukseen asti, kun seuraava tauti oli jo menossa. Kitarisanpoistosta tai putkituksesta ei ollut apua.
Pitää nyt kertoa ihan oma kokemukseni. Olen tosin käyttänyt homeopatiaa jo 8 vuoden ajan ja korvatulehduksestakin on omaa kokemusta. Ei tosin toistuvaa, mutta esimerkin annan:
Itse sain 37-vuotiaana korvatulehduksen molempiin korviin. Oli tosi kamalaa. Kävin lääkärissä ja sain antibiotit. Eivät tehonneet.
Odotin monta viikkoa. Kävin korvalääkärissä, maksoin siitä ilosta 120 euroa ja sain uudet antibiotit. Eivät tehonneet. Lääkäri vain kohautti olkapäitään, että siinä menee useampi viikko, ennenkuin se sitten paranee.
Kävin homeopaatilla. Korvatulehdus parani YHDESSÄ yössä.
Homeopaattisissa valmisteissa ei ole MITÄÄN vaikuttavia aineita.
Minä olen käyttänyt homeopaattisia aineita 8 vuoden ajan. Olen pystynyt käännyttämään 3 spektikkoa homepatiauskovaiseksi itseni lisäksi (ensimmäiset 2 vuotta minä nauroin homeopatialle). Homeopatia tehoaa myös lapsiin ja eläimiin.
Olen todennut kymmeniä kertoja, että on syy ja on seuraus. Todennäkösyyslaskennalla tämä ei ole mahdollista.
Esimerkkejä on minulla useita: lapsellani oli vasen korva sellainen, että se tuli viikossa täyteen, tukkoon, vaikkua. Tänä päivänä korvat eivät sitä kerää. Kun kaverini mainitsi samasta asiasta, että hän on 39 vuoden ajan joutunut päivittäin kaivamaan korvansa puhtaaksi - onko sattumaa, että 39 vuoden jälkeen hänen ei enää tarvitse putsata korvansa kuin kerran vuodessa?
jotka on käytössä räkätaudin aikana. Loppui antibioottien syönti kertaryminällä. Sitä ennen korvat oli molemmilta puhkottu kahdesti ja putkitettu kahdesti. Lähes kaksi vuotta saatiin olla ilman yhtään tulehdusta. Nyt on toinen syönyt yhden kuurin, toinen kaksi, saa nähdä tuleeko putkitus taas kyseeseen. T: 8
Mulla puhkaistiin korvat pahimmillaan 7 kertaa kuukaudessakin kun oli niin voimakas tulehdus. Ei vaan voinut mitään.