Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
aikuisen korvatulehdus???
21.03.2008 |
voiko lapsilta tarttua korvatulehdus aikuiseen?
Nyt on molemmat lapset korvatulehduksessa ja kuurilla...
Mulla on alkanut tänään vihloa toista korvaa....mitä kotikonsteja olon helpottamiseen on vai täytyykö hakea kuuri lääkäristä?
Kommentit (3)
jos esim. juuri olet ollut flunssassa. Ota särkylääkettä ja mene huomenna lääkäriin jos oireet jatkuvat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
enkä muutenkaan hirveästi itke ja voivottele kipuja, mutta tuo korvatulehdus oli kyllä jytyä kipua, koko leuka siltä puolelta särki ja vihloi.
Alue: Aihe vapaa
mutta kotikonsteja ei ole toimivia, jos et nyt lähde lääkäriin (ja jos sinulla siis todella on korvatulehdus) et enää muutaman tunnin päästä voi muuta kuin itkeä,
mulle tuli kesällä ku oltii matkalla miehen vanhemmille, ni autossa vihlontaa korvaan, mentiin perille loppumatka n 20min, korva oli jo aikamoisen kipeä, kahvipöydässä en enää kestänyt vaan anopin täytyi lämmittää hellalla mulle kuuma kivi ja kääriä se kangaspalaan, antoi tramalin ja sitten lähdettiin saman tien päivystykseen, matka kesti n 30min, kiemurtelin penkillä autossa ja itkin. Pääsin siään heti ja sain antibiootit, muutaman ekan tunnin vain vaikeroin ja pitelin kuumaa kiveä korvalla, kunnes alkoio auttaa, ja kipu oli tiessään.
Älä odota jos se sitä on, ne kivut on jotain ihan uskomatonta jos on paha tulehdus, ja mulla ne kivut ja oireet alkoi siis ihan puskista autossa.