Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä/mitkä asiat tekee naisellisen näköiseksi?

Vierailija
21.03.2008 |

Muut kuin korkokengät, koska niistä en pidä, ovat rumia minulle. Mutta miten saisi lisää naisellisuutta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselliset värit, kaunis meikki, laitetut hiukset.

Vierailija
2/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva pyöreys, lantion kurvi näkyy. Lyhyt tukka ei ole kovin naisellinen, pitempi tukka on parempi. Hymyilevä nainen. Ei mikään telaketjufeministi eikä yritä olla mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pitkät kiiltävät hiukset ' (suosittelen elvital tms. laatutuotteita, kylmä suihku hiuksiin hoitoaineen jälkeen ja kalaöljyn syomistä sisäisesti)

- mekkoja, hameita, korkokenkiä, jakkuja, käsilaukku sävy sävyyn takin kanssa, ja mustat nahkahansikkaat ( ei mitään tumppuja ja pipoja...)-mielellään laadukkaita vaatteita

- (rakenne)kynnet hoidettu, esim. ranskalainen manikyyri, myös varpaankynnet lakattu punaisella lakalla

- suihkunraikas olo- myskisuihkugeeli, jos haluaa miehiä vampata

- hyvä hajuvesi esim. chanel 5 ( jos ei muuta keksi=varma), myskikin käy esim. boy shopin

ONNEA uuteen elämään!!!

Vierailija
4/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei liikaa...

T. nro 11

Vierailija
5/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä korkokengistä enkä jakkupuvuista ja rakennekynnet ovat mielestäni juntit, omatkin ovat pitkät , hoidetut ja vahvat.

Mutta kiitos teille! :)

Vierailija
6/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuus lähtee mun mielestä siitä, että tykkää itsestään ja kropastaan juuri sellaisena kuin (se) on. Rakastaa jokaista muhkuraa ja raskausarpea, on onnellinen itsestään. Jos kaikki näyttää samalta, se ei ole naisellista vaan kloonien taivas.

Vierailija
7/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos punaista pitää olla niin sitten pinkkiä.

Vierailija
8/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään farkuista, verkkareista, trikoopaidoista ja etenkin mustista vaatteista. Ja ympäristö näyttää pitävän minua hyvin naisellisena.

Vierailija
9/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myskisuihkugeeliä ja chanel vitosta, hui hirvitys...

Mä muuten olen telaketjufeministi ja silti mua pidetään naisellisena. Naisellisuus on sitä, että tykkä olla nainen. Naisellisuus on sitä, että on vastuullinen ja luotettava. Naisellisuus on sitä, että tietää arvonsa eikä myy itseään halvalla.

ULkonäkö on sivuseikka.

Vierailija
10/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehet ovat visualisteja- ei ole minun keksimä juttu-

ja itse tykkään laittaitua

- en miesten vuoksi vaan itseni.

T. nro 11

ps vastasin ap:n kysymykseen...oliko siinä jotain VÄÄRÄÄ haloo???

Vierailija
11/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myski ja chanel viitonen on hirveitä erikseenkin, puhumattakaan jos niitä yhdistää.

Muuta mikään ulkonäkö ei ole naisellinen ilman sisintä. Katso vaikka sitä TUkiaista vai mikä sen nimi oli., terveisin se feministi.

Vierailija
12/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut asia, mistä en oikein syttynyt oli tuo myski. Mutta makuja on monia.

Tärkeintä, että on sinut oman naisellisuutensa kanssa, mitä ap ei oikein taida olla.