Miksi ihmiset eivät lähetä enää pääsiäiskortteja?
Meille ei tullut kortin korttia! Itse laitettiin yli 10 korttia maailmalle. Huomenna sitten tietysti puhelin piippaa aamusta iltaan ja tulee sähköisiä tervehdyksiä. Grrrrr....
Kommentit (6)
Laita toki puhelin kiinni jos haluat rauhassa olla. Äläkä notku täällä koneella.
Luulen, että he kunnioittavat pääsiäisen perinteistä merkitystä, ja osaavat arvostaa korttitervehdystä.
Laitoimme useita kortteja ja yhden saimme. Monet sanovat, että postimerkit ovat niin kalliita, itse ihmettelen miten niin... Eikö ole mukavaa saada kortti ja etenkin, jos se on itse askarreltu ? Postimerkin hinta on aika pieni tuhlattavaksi ystäviin. Tekstarit ym. sähköiset jutut ovat persoonattomia.
kuten joulukorttien kohdalla. Kuten ystävänpäivänä, saatan muistaa pääsiäisenä joitakin ystäviä tai tuttavia, joita en esimerkiksi muuten ole viime aikoihin ehtinyt olla yhteydessä. Lähettelen muutkin muistamiset, kuten nimipäivä- tai syntymäpäiväonnisttelut, edelleen mieluummin paperisina kortteina. Ovat itsellenikin mieluisampia kuin sähköpostitse tai tekstarilla tulleet viestit. Hinnasta huolimatta. Olen säästänyt elämäni varrelta kaikki saamani kortit ja kirjeet, mutta en niitä sähköposteja tai tekstareita.
Jos miettii että joulun lisäksi alkaisi esim. ystävänpäivänä, pääsiäisenä ja juhannuksena lähettellä kortteja, niin kalliiksi tulisi...