Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vikana, jos kolmikymppinen mies ei ole seurustellut kymmeneen vuoteen

Vierailija
21.03.2008 |

eikä edes yhden yön suhteita. Homo?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää tietää mitä haluaa ja ei ennemmin ole kenenkään kanssa ku olis jonkun jaa-tyypin kanssa vaan seurustelun vuoksi, yhdenyönsuhteita ei ole koskaan harrastanut.

Vierailija
2/10 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulee olevansa itse joku herra ja hidalgo jolle ei kelpaa kuin just aivan tietynlainen ihmefiguuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään en ihmettele, jos joku ei yhden yön suhteita harrasta, ei tosiaankaan oo kaikkien juttu.

Vierailija
4/10 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

' se oikea' ei ole kohdalle osunut, ja on paljon miehiä, jotka eivät ' suhteita' halua.

Vierailija
5/10 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi olla ujo tai muuten sellainen, ettei naisystävien löytäminen ole helppoa. Tiedän tällaisen tyypin. Rupesi seurustelemaan ekaa kertaa 28-vuotiaana, oli täysin kokematon, vapiseva hermokimppu, ja eipä aikaakaan kun suhde kariutui. Piti kuitenkin itseään todella erinomaisena, muita parempana ihmisenä. En minä kyllä sellaista hirveästi ihannoisi.

Vierailija
6/10 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän seurusteli kuusi vuotta erään tytön kanssa, tyttö petti ja lopulta 6kk sen jälkeen he erosivat. Mies oli melkein seitsemän vuotta sinkkuna. Ihan muutamat treffit oli ollut, mies aika bilehile silloin, mutta on myös erakko, ei päästä ketään helposti lähelle, ne vanhat luottoystävät nuoruudesta ovat ne lähimmät.

Me tapasimme, viikko tapaamisen jälkeen puhuimme naimisiin menosta sekä muutimme yhteen. 4kk tapaamisesta mies kosi, kihlat, naimisiin 15kk tapaamisesta ja esikoinen syntyi 16kk tapaamisesta. Nyt naimisissa oltu 7 vuotta, 3 lasta ja onnellisia ollaan.

Mies kertoi että ei ollut kiinnostunut seurustelemisesta vain sen takia että on joku. Pitää olla suuria tunteita, ja ikääkin kun oli jo liki 30v, ei tahtonut mitään " pelleilyjä" vaan päätti olla mielummin ilman kuin yhdentekevässä suhteessa. Että se oikea tulee jos on tullakseen.

:) Ei välttämättä siis mitään sen kummempaa vaikka pidempään sinkkuna olisikin ollut.

Vierailija
7/10 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin ymmärrän tuollaisen ajattelutavan. Että mielummin yksin hyvässä seurassa kun kahden seurustelusuhteessa missä ei ole mitään tulevaisuutta tai kipinää. Suhteestahan tuo puhui yhdentekevänä, ei ihmisistä.

Itsellä 14 aikasta samanlainen mies ja tarinakin tuonsuuntainen :D Lapsia tosin vain kaksi.

Itse uskon elämäni mieheen, siihen oikeaan joka tulee ja vie. Niin kävikin.

Vierailija
8/10 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat varovaisia. Ehkä jokin pettymys takana josta et tiedä. Tai sitten perhetausta on niin voimakas ettei pysty aikaisemmin irroittautumaan. tiedän muutaman tällaisen tapauksen. Homous on yks peruste mutta ei välttämättä

Vierailija
9/10 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan ihmettele, miksi hän ei löydä ketään. Hän on oikeastaan ihan ok-näköinen, melko urheilullinen, ujo kylläkin. Aina hänen tapaamissaan naisissa on joku vika, yleensä liian lihavia tms. tekosyitä. Olen miettinyt, että onko hän kaappihomo vai miksi nuori mies ei halua naida...ketään.

Vierailija
10/10 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukautti sitten naimisiin tuon liki kymmenen vuoden tauon jälkeen ja varmaan ovat oikein onnellisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme