" Vanhemmat juottivat viinaa lapsena"
Näin käy kun lapselle tarjotaan alkoholia.
Jackassin Steve-O:
" Vanhemmat juottivat viinaa lapsena"
21.3.2008 8:57
Itsetuhoisen käyttäytymisen vuoksi sairaalassa oleva Steve-O kertoo blogissa äitinsä alkoholismista ja omasta huumeidenkäytöstään.
- Olin voimaton alkoholismin suhteen, koska sillä oli niin suuri ote äitini elämästä ja minun lapsuudestani. En ikinä koittanut taistella sitä vastaan, Jackass-tv-sarjan ja elokuvien sekopäisistä tempauksista tunnettu mies kirjoittaa.
Steve-O väittää myös, että vanhemmat juottivat hänelle lapsena alkoholia. Isän työn takia perhe matkusteli paljon ja vanhemmat olivat tarkkoja siitä, että perheen julkisivu on kunnossa.
- Äiti ja isä eivät halunneet itkevän lapsen aiheuttavan häpeää, joten he juottivat minulle alkoholia.
Äiti teeskenteli syöpäsairasta
Steve-O jatkaa, että äidin alkoholiongelma oli pahimmillaan kun hän oli kahdeksanvuotias.
- Voidakseen pysyä kännissä vuoteessa leväten vuorokaudet ympäri hän jopa valehteli perheelle, että hänellä on imusolmukesyöpä.
- En voi uskoa, että kerroin juuri oman kuolleen äitini pahimmasta valheesta. En myöskään voi uskoa, miksi otin ensimmäisen drinkkini nähtyäni, kuinka alkoholi pilasi hänen elämänsä. Luoja, kuinka kaipaan äitiäni.
Kuusitoistavuotiaana Steve-O alkoi käyttää huumeita. Pian marijuanan jälkeen mukaan tuli LSD ja sitten muita kovia huumeita.
Ensimmäisen kerran hän koitti lopettaa juomisen 18-vuotiaana. Parikymppisenä äiti, joka oli siihen aikaan kuivilla, pakotti pojan vieroitushoitoon.
" En ole valmis kuolemaan"
Avomielisen tilityksen mies lopettaa toteamukseen, ettei ole valmis kuolemaan.
- Olen valmis elämään ja hengittämään (kunnolla). Olen valmis rakastumaan. Olen valmis siihen, että jossain vaiheessa perustan perheen. Olen valmis olemaan onnellinen, tyytyväinen ja merkityksellinen.
IL
vai 17-vuotias....