Onko joku käyttäny Xanoria?mulle määrättiin lentopelkoon
Kommentit (10)
Onneksi minun pitää lennellä vain huvikseni.
Xanor on ihan tavallinen anksiolyytti. Kokeile ennen lentämistä puolet määrätystä annoksesta jotta tiedät, miten vaikuttaa juuri sinulla. Lääke voi väsyttää. Et muutu lääkkeestä hulluksi, kuolleeksi, narkkariksi tai mene koomaan. Lievää välinpitämättömyyttä voit kokea.
Mulle siitä tulee rentoutunut, raukea, väsähtänyt olo. Eli voi varmasti hyvin toimia myös lentopelkoon.
Oon kyllä ajatellu lentää ilman lääkkeitä pelkällä sinnillä, mutta toisaalta taas...
Vierailija:
Mulle siitä tulee rentoutunut, raukea, väsähtänyt olo. Eli voi varmasti hyvin toimia myös lentopelkoon.
Suosittelen myös kokeilemaan etukäteen vaikka puolikasta määrätystä annoksesta niin tiedät miten se sinuun vaikuttaa. KUinka vahvaa lääkäri määräsi? Itse olen käyttänyt 6kk xanoria 0.5mg 1-2 kertaa päivässä, tällä hetkellä olen onneksi saanut annostuksen pienenettyä 0.25mg 3x päivässä ja toivottavasti pian saan lopetettua kokonaan. Koukuttava lääke on, jos sitä käyttää vaikka viikonkin, mutta satunnaisesti otettuna ok. Lentopelkoon itse käyttäsin joko yhden 0.25 tai 0.5 mg tabletin.
Varmaan ihan ok noin satunnaisesti, mutta kannattaa todella välttää jatkuvaa käyttöä. Riippuvuus on todella koukuttava, varoituksen sana täältä, mies kiipeilee seinille jos lääkkeen otto hiukan myöhästyy...
Satunnainen käyttö ei aiheuta riippuvuutta. Ota vain lääke ohjeen mukaan ennen koneeseen menoa. Lentopelko ei ole sen hävettävämpi kuin mikään muukaan pelko. Onneksi on lääkkeitä.
en voi kuin ihmetellä, mihin kaikkeen saa lääkkeitä. :0
Luulisi, että tuon kaltaiseen keskusteluapu olisi parasta.
Koitapa seuraavaa, ihan huviksesi (its käsittelen omia pelkojani näin): kirjoitat paperille pelkosi, luet ääneen. Sitten kirjoitat ja puhut, mitä tapahtuu, jos pahin pelkosi tapahtuu. Ja mitä sitten tapahtuu, ja sitten ja sitten jne. Sitten, kun olet käsiteelyt asian mielestäsi tarpeeksi pitkälle ja et ole enää ihan kauhuissasi, poltat paperin. Jos et pääse puusta pitkään, koitat toisena päivänä uudestaan.
Toivottavasti pääset peloistasi eroon, niiden kanssa on raskasta elää!