Lue keskustelun säännöt.
maidontulo ja vauva
20.03.2008 |
mitä tehdä? en osaa imettää, kun yhdestä tissistä ja siitä maidontulo onnetonta.
toinen antais maitoa kun hanasta
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
imetystuki, mikä se on? -ap-