Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia evra ehkäisylaastarista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta.....eikä niin hyvää sanottavaa. Laastari kuulostaa hyvältä idealta, mutta mielestäni se oli ensinäkin ruma ja iso. No sen toki saa kankkuunsa piilotettua jos sitä ei halua esitellä, mutta minulle laastari oli yhtä hel#%ttiä, kolmen edellisen laastarin kohdat näkyivät punottavina kohtina ihossa ja raavin hullunlailla sitä kohtaa jossa laastari oli kullakin viikolla. Laastarin reunat keräsivät aikalailla likaa ja laastarista tuli äkkiä epäsiistin näköinen. Parhaiten se pysyi kankussa ja näkyi toki vähiten myös sieltä.

Jos saan suositella niin vastaavalla periaatteella toimii myös ehkäisyrengas, joka on huomattavasti kätevämpi ja mukavampi. Aluksi rengas saattaa kuulostaa epäilyttävältä, koska se asetetaan emättimeen, mutta toimii tosi hyvin ja on huomaamaton. Mieskään ei sitä liiemmin huomaa....

Vierailija
2/2 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt 3kk käyttänyt. Pysynyt on yllättävän hyvin, mutta rumahan se on. Nyt aloin epäillä laastaria syyksi turvonneeseen vatsaan. Lähes heti käytön jälkeen alkoi vatsa pömpöttää paljon enemmän kuin aiemmin. Ei auta mikään. Jätin nyt laastarin kokeeksi pois. Onko muilla samoja tuntemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi