Minkä ikäinen nainen ei enää käännä valtaosan miehistä päitä?
Parikymppiset kaunottaret minihameissaan ja topeissaan, hiukset hulmutenhan tunnetusti kesällä kääntää yhden sun toisenkin miehen katseet... Missä iässä se yleensä loppuu, katseet siis?
Kommentit (28)
Ainakin mikäli naisen henkinen kehitys on sujunut suotuisasti ;)
että miehet kuolaavat 2kymppisten kakaroiden perään. Eihän kaikki ole kasvaneet vielä lapsenkengistäkään siinä iässä..
Ja kaunottaria 2-kymppisistä on ainakin puolet. Siinä iässä ei tarvitse paljon nähdä vaivaa näyttääkseen kauniilta.
na, ikäkriisien kohdalla jne. Neljänkympin jälkeen pätee määrässä vähemmän, mutta merkityksellisempää.
toisinaan, kun lähden yksinäni esim. ihan vaan kauppaan, niin miehet tuijottaa, mutta kun on lapsi mukana niin katsotaan vähemmän. Sinänsä ihan ymmärrettävää, että mammana saa olla rauhassa.
Muutenkin on kyllä kohdallani katseet vähentyneet, mutta minä olen kyllä vaan tyytyväinen, kun on blondi, suurisilmäinen ja pitkä, on auttamatta usein ihmisten mielestä bimbo, kun tulee ikää, niinkuin joku jo sanoi, saa muutakin huomiota kuin ulkonäköön liittyvää. Minusta on muuten ihanaa katsoa nuoria naisia, kun ovat välillä niin huvittavalla tavalla tyrkkyjä. Tunnistan itseni vuosien takaa, en katso negatiivisesti vaan iloisena, että nyt on jonkun muun vuoro.
tuijotella vaikka olen nuori ja nätti. Johtuu varmaan siitä, että en pukeudu tyrkkytyyliin.
Jos se nyt on tärkeää kääntääkö päitä vai ei...