Minkä ikäinen nainen ei enää käännä valtaosan miehistä päitä?
Parikymppiset kaunottaret minihameissaan ja topeissaan, hiukset hulmutenhan tunnetusti kesällä kääntää yhden sun toisenkin miehen katseet... Missä iässä se yleensä loppuu, katseet siis?
Kommentit (28)
Se on se JOKIN. Noh, jotain parikymppistä keskivertosipsuttajaa saattaa heikompi mies erehtyä katsomaan, mutta oikeilla NAISILLA, niillä, joilla on se jokin, heitä käännytään katsomaan vielä 85-vuotiainakin.
kyllä ylväs ja itsensä tyylillä kantava 70v kääntää myös katseita ja saa osakseen ihailevia huokauksia.
ja kaikki 20v ei todellakaan käännä päitä!
Niukasti vaatetettu nelikymppinen pitkätukkablondikin taatusti kääntää miesten päät (ellei ihan armoton " valas" ole).
Ja 40v jälkeen myös niiden henkisesti upeiden naisten saamat katseet romahtaa.
Mutta se hyvä puoli naisen vanhenemisessa on että yhteiskunnassa aletaan ottaa vakavasti. Työpaikoilla, järjestöissä, ihan kaupassa asioidessa... Nuoria nättejä tyttöjä ei voi kovin vakavasti ottaa vaikka olisikin oikeasti fiksu tapaus. Se fiksuus jää kyllä silloin söpön ulkonäön taakse piiloon.
Ja nainenhan ei ole koskaan vanhempi kuin 25v.
tai 50-vuotiaan Michelle Pfeifferin edessä aika vikkelään...Todelliset kaunottaret ovat klassisia ja iättömiä.
Olen löytänyt tyylini, pidän itsestäni parempaa huolta...
finninaama ja vasta 3kymppisenä rupesin näyttämään naiselta...
Nyttemmin ne kurvit ovat siirtyneet vähän eri paikkoihin jne... Mutta eivät ne katseet vielä ainakaan kokonaan ole loppuneet. Ikää 35 vuotta.
lähenpänä 50v tai sen yli varmaan vähenee selkeämmin... Tai ehkä se on vaan henkilöistä kiinni. Ehkä nämä upeat 40 vuotiaat on upeita vielä kymmenen vuoden päästäkin!!
Tai Lenita ja vaikkapa Johanna Raunio, Anne Pohtamo, Riitta Väisänen jne.
ettei ole iästä kiinni. Kun kantaa kroppansa tyylillä ja on löytänyt oman vaatetyylinsä katseet kääntyy varmasti. Nuoret miehet katsoo parikymppisiä, vähän vanhemmat miehet katsoo kaikkia naisia.
ja huomiota enemmän kuin edes kaipaisin.
missä iässä nainen on kauneimmillaan niin sanonpa että 30-40 vuotias nainen. Tietää tyylinsä, osaa olla itsevarma. Nainenhan on aina jollainlailla kaunis, eri ikätyhmät ovat vaan eritavalla kauniita.
Pitää mennä eläkeläisten bingoristeilylle tai Ikaalisten kylpylään silloin, kun se on täynnä veteraaneja, jotta joku vielä " katsoo merkitsevästi" .
Ei kukaan kyllä katso ihaillen Aira Samulinia tai Riitta Väisästä tavallisissa arkivarusteissa ilman tälläystä, sen sijaan vähintään joka toinen 20-vuotias on upean näköinen aamusta iltaan.
45 oli minulla raja, jonka jälkeen olen saanut tehdä tosissani töitä näyttääkseni yhtään miltään. Ja vaikka olisin tehnyt tunteja töitä kampauksen ja meikin eteen niin kun menen samaan valokuvaan 16-vuotaan tyttäreni kanssa, ero on kyllä todella valtaisa. Hän on ihana, kaunis, tuore ilman mitään meikkiä. Minä näytän vanhalta vaikka mitä tekisin.
minkä ikäinen nainen vaan on kaunis kun on " sitä jotain" . Lohduttaa kovasti. Olen 27v ja kovan ikäkriisin keskellä. On tuntunut siltä että rupsahdan ja olen jo nyt rupsahtanut ja että menevän viehättävyyteni jne.
Se varmaan on totta että 2-kymppiset seksuaalisessa mielessä kääntää eniten päivä, mutta kun oikein ajattelee niin tahtooko sitä edes olla miesten penisten tykytysten aiheena koko elämänsä? Eikö ole kivempi säteillä " sitä jotain" kuin pelkkää seksikkyyttä? :)
paula koivuniemi kääntää päät vieläkin :)