Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään viikonloppulastenhoitajaa? Eli olisi yötä kun itse ulkona?

Vierailija
20.03.2008 |

Mistä löysitte ja paljon maksatte?

Minä olen harkinnut " hankkia" hoitajan, joka voisi tulla meille yöksi pe- tai la-yöksi lasten kanssa pari kertaa kuussa muutaman päivän varoitusajalla, jotta itse pääisis vähän tuulettumaan ja tulisin sitten yöllä tai aamulla kotiin.

Voisin itse laittaa lapset nukkumaan ennen kuin lähden, joten hoitajan ei tarvitsisi kuin tulla viettämään iltaa ja nukkumaan meille ja tarvittaessa tietysti hoitaa lapsia jos herää tai muuta.

En vain yhtään tiedä mistä löytyisi luotettava henkilö, enkä osaa ollenkaan arvioida sopivia hintoja yhden illta/yön palkaksi...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ob hieman sekavahko tilanne tällä hetkellä, joten lähinnä vielä leikittelen ajatuksella, siis ulkopuolisesta hoitoavusta viikonloppuiltaisin, mutta käytännön jutut kiinnostaisi..eli se palkka mm. :)

Millä hinnalla lähtisit jos oeltetaan ettei tarvitsisi paljon matkustella? Suunnilleen, klo 21-aamu/sovitusti

Vierailija
2/4 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä aina kaikki tahtovat mennä ulos yhtä aikaa, ja lisäksi kaikilla (muilla) tuntuu olevan oma vakihoitajansa jo :/ :)

Vierailija
4/4 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä pääset. Odottelehan vaan niin joku muuttaa tai riitaantuu. Sitten hyökkäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi