Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon Hairstoressa maksaa naisten hiustenleikkuu + pesu?

Vierailija
20.03.2008 |

mulla tukka ylettyy pikkusen hartioiden alle.. eli otetaanko siitä nyt sitten pitkäntukan leikkuu vai mikä maksu?? Paljon ne on siellä ollut yleensä? Se olisi ainoa vaihtoehto nyt mihin pääsisi heti leikkuuseen... unohdin tyystin tilata kampaaja-ajan! viikon päästä vauvan ristiäiset ja kaikki muu suunniteltu, mutta oman pehkoni unohin! =D viimeksi leikattu viime vuonna loppukesästä... huoh!

Täällä ei tunnu saavan keneltään enää minkäänlaista aikaa (tuppukylä) vaikka partureita on roppakaupalla!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ MENE Hairstoreen! Ylihintaista ja huonoa jälkeä. ON omakohtaista kokemusta.

Vierailija
2/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi asiasta ilmoitin ja aika närkästyneenä laittoivat valot kiinni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijöihin liittyvästä jutusta?

Vierailija
4/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossain kannattaa harrastaa eettistä kuluttamista, niin tuon puulaakin suhteen. Omistajahan tuomittiin muutama kuukausi sitten korvauksiin oikeudessa työntekijöiden epäasiallisesta kohtelusta.

Älä siis rahojasi sinne vie.

Vierailija
5/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari tuttua oli töissä siellä aikanaan, ja kyllä jutut oli sitä luokkaa niistä työoloista että en todellakaan tahdo kannattaa tuonlaatuista riistopuljua. Hyi hyi. Ihmettelen että ihmisten ostokäyttäytymiseen tuolla tuomiolla ei ole tuntunut olevan suurempaa vaikutusta. No, halvalla kun saa, se on pääasia. Vaikka yrityksen harjoittama riisto kohdistuisi ihan suomalaisiin, ei mihinkään " kaukana poissa silmistä" -kiinalaisiin ei asiasta monikaan taida välittää.

Vierailija
6/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää sama. Työtekijöiden huono kohtelu on niin laajasti uutisoitu ja kun kyseessä vielä tyypillisesti nuoret naiset, jotka on siellä töissä, niin kyllä minä ainakin sen verran sympatiseeraisin itsekin naisena, että en rikastuttaisi paikan omistajaa sen enempää.

6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi