Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muovikengiksi Crocs vai jäljitelmät

20.03.2008 |

Itselle haaveilen näitä hittipistokkaita. Huomaako aidoissa Crocseissa niin suuren eron jäljitelmiin, että kannattaa investoida enemmän? Entä onko joku tehnyt hintavertailua eri liikkeiden välillä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

stoccalta ostin itselleni ja isoimmlle lapselle aidot crocsit, hinta oli 34 e kpl, jäljitelmät maksavat suhteessa tosi paljon, ainakin mitä olen nähnyt 25 e....Minimanista ostin vauvalle oimakengiksi 4.95 e ja ne haisivat 3 päivää kumille ja jouduin niitä ulkona terassilla pitämään....en edes tiedä uskallanko vauvalle(tuolloin 1.5 x) antaa noita kenkiä käyttöön, epäilen että irtoaa jotain myrkkyä??? kommentoikaa tätäkin

Vierailija
2/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin crocsien kohdalla en ymmärrä, kun eivät ole mikään kallis ostos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin halpakopiot näyttävät taas ihan muovisille.

Lapset tykkäsivät viime kesänä tosi paljon ja saavat uudet täksi kesäksi.

Meillä jopa 7 vee kuiskaa minulle vaikkapa kaupassa että " katso äiti, tolla ei ole aidot crocsit" ;-) kun näkee räikeän kopion.

Vierailija
4/5 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minulla itselläni on molemmat, viime kesänä hankin sekä aidot että kopiot" alligatorit" .Jalalle en sanottavaa eroa ole huomannut. Mutta nuo alligatorit perhmeämpää materiaalia, jälkiä pintaan jää helpommin ja pohjat kuluneet nopeammin. Lisäksi lika mielestäni tarttuu helpommin,mutta nehän voi kyllä pestä koneessa. Ja kuten joku aiemmin kirjoitti, haisivat ekat päivät todella pahalle,mutta haju aikaa sitten haihtunut. Tuskin Suomessa saisi myydä kenkiä joista erittyy myrkkyä! Lapselle aion kesäksi ostaa aidot krokot..Tokmanni ketjuhan ainakin on muunut vasttavai halppisversioita 4.99e

Vierailija
5/5 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holey Soles- nimiset kumisandaalit. Maksavat noin 30 euroa. Minusta ovat hauskemmat kuin Crocsit. Nimi on hulvaton ja perheessämme on teologi, heh.