Olin ihan järkyttynyt kun näin 19-vuotiaan odottavan. Olemus kuin pahimmalla maalaistollolla.
. Älykkyyskään ei vaikuttanut olevan kovin korkealla tasolla. Sanoi vain, että haluaa tehdä lapset nuorena. ??
Ei koulutusta, ei työtä, asuu äitinsä kotona toistaiseksi. Lapsen isää ei " kiinnosta" .
Voi hyvä Luoja!
Kommentit (10)
Kommenttisi nimittäin kertovat enemmän sinusta.
Rankkaahan se on, jos ei isä ole kuvioissa, mutta ihmiset selviä monenlaisista jutuista. Ja voi äiditkin opiskella...
t: 3-vuotiaan tytön nuori opiskelija-äiti
Vierailija:
. Älykkyyskään ei vaikuttanut olevan kovin korkealla tasolla. Sanoi vain, että haluaa tehdä lapset nuorena. ??
Ei koulutusta, ei työtä, asuu äitinsä kotona toistaiseksi. Lapsen isää ei " kiinnosta" .Voi hyvä Luoja!
Sä taidatkin itse olla aivan täydellinen ihminen. Menisit itseesi ja arvostelisit vaikka lähimmäisiäsi, niin saisit välillä vähän takaisinkin. Ja iällä ei taida olla äitiydessä kovinkaan suurta merkitystä, vaan sillä rakkaudella mitä lapsellensa antaa.
Tosin tuo isäjuttu ei pitänyt paikkaansa vaikka yksin odotinkin. Olen toki saattanut möläyttää silloin tuollaista.. :)
Kauhistelet äidin luona asumista, vaikka itse olisit varmaan katuojassa ilman rikasta miestäsi...
että ainoastaan halu tehdä lapset nuorena ei saisi olla ainoa syy, voisi talous edes jotenkin olla kunnossa ja olishan se lapsella kiva isäkin olla...
Me nuoret äidit olemme tosi herkästi kaikkien tähtäimessä, siksi en enää viitsi tännekään pahemmin kirjoitella. Minulle aukovat päätään ihmiset, joita en ole koskaan tavannut ja jos teen esim. kirjoitusvirheen, joku fiksu siitä huutelee ja liittää sen ikääni jotenkin.
Vierailija:
Ei koulutusta, ei työtä, asuu äitinsä kotona toistaiseksi. Lapsen isää ei " kiinnosta" .Voi hyvä Luoja!
Ja miten tää sua rassaa??? tuleepahan lisää tulevaisuuden veronmaksajia ja SUOMEN KANSALAISIA :)
suuri viisaus, kokeneen ihmisen ymmärtämys toisia kohtaan!