Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokeilin huvikseni etten anna lapsille ollenkaan lämmintä ruokaa 11 aikaan niinku yleensä

Vierailija
20.03.2008 |

No oltiin eka normaalisti 9-11 ulkona ja sit annoin vain karjalanpiirakkaa ja jogurtin... Poika kyseli heti et miksei syödä oikeeta ruokaa ja mulla on vielä nälkä ja kaivoi jääkaappia. Miten teidän lapset voi jaksaa jos ei niille ei anneta kunnon ruokaa? Nyt sitte tuntuu et pitäs tehdä jo kovaa kyytiä lämmintä ruokaa. Eivät varmasti jaksaa tuonne neljään-viiteen vaikka antais kahden aikaan välipalan. Hullua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne yleensä saa. Kotona, päiväkodissa tai koulussa.

Vierailija
2/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekee ruuan 3-4 aikaan. Eivät syö toista lämmintä ateriaa ollenkaan. Kolme alle kouluikäistä lasta perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 4 ja 2 vuotiaat.. ja tuntuu ettei ne syö sitä lämmintä sitten ollenkaan.. ainakin 4v. syö sen lämpimän ruuan kylmänä, koska siinä istuessa menee niin kauan!!

Vierailija
4/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sun lapsillas on nälkä kun ne on tottuneet syömään tiettyyn aikaan sen ruuan. Jos taas talon tavat ovat erit, lapset ovat sopeutuneet niihin.

Vierailija
5/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö koskaan päivän aikana töissä muuta kun yhden ruispalan puoliskot. Ja hyvin pärjään.

Mutta loman jälkeen on päivällä kauhee nälkä, kun lomalla on tottunut syömään päivällä enemmäm.

Mutta kyllä ap olet erinoimaisen hyvä äiti, kun teet lapsillesi lämmintä ruokaa 2krt päivässä. Ja tuttavasi varmasti tuntee itsensä huonoksi seurassasi. Tätä varmaankin kaipasit?