Miten saada 9kk vauva juomaan?
edes jotain. syö hyvin mutta joisi ei mitään. ei maitoa ei vettä.
Kommentit (13)
Pidä huoli että nestettä saa muun ruuan seassa.
mutta ei vaan suostu juomaan mitään. purkkiruuissa tietty on sitä nestettä mutta aika vähän kuitenkin. ap
Tyrkyttää vaan vähän väliä pulloa tai mukia. Aina ennen syömistä yritä vaan tarjota juotavaa.
Neste on vähissä. kakkakin on kovaa ja välillä joutuu ponnistelemaan ihan hullusti että tulee kakka.
Purkkiruokia syö tosi hyvin. ap
Esikoinen oli myös huono juomaan. Jos kuitenkin antaa rintaa/maitoa pullosta tarpeeksi, tulee nesteen saanti täyteen. Oletko koskaan jättänyt purkkiruokaa lautaselle esim 15 minuutiksi. Se muuttuu ihan keitoksi! Niissä on huiman paljon nestettä. Samoin, jos teet ruoan itse, joudut sekoittamaan siihen vettä, jotta ruoka on notkeampaa.
En sinuna olisi asiasta huolissani, jos vaippa kastuu ja vesseli on tyytyväinen elämäänsä.
ja se tyyliin teelusikallinen mitä nokkamukista ottaa.
ap
juominen oli tosi huonoa, en keksinyt siihen muuta ratkaisua kuin syöttää paljon vesimelonia ja kurkkua jne. missä on paljon nestettä.
Vesimeloneja meillä siis kuluikin, tosin talviaikaan tulee aika kalliiksi, mutta minkäs teit.
Muuten tarjosin aina juomista usein joi hörpyn tai jätti juomatta ollenkaan, enkä " tuputtanut" missään tapauksessa, koska sitäkin kokeiltiin ja aiheutti ainoastaan sen, että ei saattanut ottaa edes muutamaa hörppyä juomista enää tämän jälkeen.
Nyt noin parivuotiaana tilanne on taas aivan päinvastainen, neito vain joisi eikä söisi :o)
Pissaa tulee, onneksi. Harmittaa vaan kun vatsa on kovalla, luumua oon antanut ja se on joinakin päivinä pehmittänyt. ap
Minä olen saanut pojan juomaan nyt nokkamukistakin aika hyvin.