Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estynyt persoonallisuus vastaille hetken kaikkiin kysymyksiin!

Vierailija
19.03.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minusta kyllä englanninkielinen termi, avoidant personality disorder on paljon kuvaavampi. Välttelevä siis.

Vierailija
2/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan kesti tehdä diagnoosi? miten sitä ennen hoidettiin? miten nykyään hoidetaan? tuntuuko, että dg on oikea? missä dg tehtiin? miten jakselet nykyään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut dominoiva äiti tai isä. Päinvastoin avuttomat äiti ja isä, joiden huoltaja koin itse olevani.

Vierailija
4/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosin sain tehdä itse. Tässä kohtaa kritisoisin ankarasti nykyjärjestelmää, jossa diagnoosien keksiminen on aikamoista puoskarointia. Virallisen diagnoosin saan varmasti sitten kun mulle on tehty psykologiset testit. Mutta olen itse 90-prosenttisen varma että olen estynyt. Hoidoksi kaavaillaan tällä erää lyhytterapiaa. Myös mieliala lääkityksellä olen.

Vierailija
5/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työyhteisöön en ole sopeutunut ollenkaan. Se onkin ollut elämässä vaikeinta!

Vierailija
6/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni olen aina pärjännyt hyvin, mutta edesmenneellä työpaikalla olin henkisesti aivan loppu, mutta en voinut perhesyistä jäädä burnout lomalle.

No, Olen itse tehnyt itselleni diagnoosin sen kuvauksen perusteella. Nykyään tuntuu aivan ylivoimaiselta olla oma itsensä missään tilanteessa, ja se antaa minusta aivan väärän kuvan! Olen niin sulkeutunut!

Vierailija
7/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äitini oli hyvin dominoiva, mutta hän on hyvä ihminen! Olosuhteidensa vanki hän oli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän