Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voi Reima minkä teit!
19.03.2008 |
Olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa kaupoista Reiman kevätkuvastossa ja webbisivulla olevia Stripe Mid -kenkiä: kosteudenpitävät, matala varsi ja kuvissa nätit.
Kun en mistään löytänyt soitin Reimalle. Vastaus oli että ei sellaisia kenkiä ole valmistettu. Höh, miksi sitten mainostavat niitä.
Ja mitä tilalle? En tahdo vaaleanpunaisia tai räikeän pinkkejä goretexeja ja muita ei tytöille tarjoilla koossa 30.
Kommentit (2)
Ihan älyttömän huonot lasten jalkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olivat sivuilla vielä aamupäivällä. Ovat näköjään puheluni jälkeen poistaneet ne. PDF-versiossa toki ovat edelleen.