Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Weleda raskausajan hoitoöljy...

19.03.2008 |

... Onko kokemuksia ? Käsittääkseni raskausarpiin auttaa mikä tahansa hoitava öljy joka pitää ihon kosteutettuna ja kimmoisana.

Tiedättekö mistä saisi k.o öljyä ? En ole muualla nähnyt kuin nettimyymälöissä,en sitten tiedä kuin uskaltaa näin pakkasilla tilata lasipullon öljyä ? :o

M + napsu 10+1

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytin tätä öljyä esikoista odottaessani. hyvin pitkälle vältyin arvilta, mutta olinohan loppuraskauden aikana liian laiska vai olikohan vatsa vaan jo niin valtava, joka tapauksessa ihan loppuraskaudessa arpia ilmestyi.

pidin kuitenkin öljystä ja sen tuoksusta. eli uudessa raskaudessa on tarkoitus samaa öljyä käyttää.

muistaakseni ostin öljyn helsingin sokokselta. toisen pullon sain lahjaksi, se oli ostettu bebesiltä.

www.weleda.fi -etusivulla on myymälähaku. sieltä löytää liikkeitä joissa ko. merkkisiä tuotteita on myynnissä. josko siitä olisi sinulle apua. ainakin tietäisit mistä oman paikkakuntasi/lähistön kaupoista tätä öljyä voi tiedustella.

Vierailija
2/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon avusta :) Muistelin että jossain sokkareilla olis ollut weledan tuotteita, mut ei ollut ainakaan kotkassa missä kävin viikonloppuna. Ostin sieltä hätäpäissäni biothermin raskausarpivoiteen joka on aivan liian kallis ja kuluu nopeasti !

Öljy olis varmasti riittoisampaa :) Täytyypä käydä hki:ssä " shoppailemassa" !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyvät Weledan tuotteita.

Vierailija
4/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin tyytyväinen - ei tullut arpiakaan. Nyt olen vähän säästölinjalla, ja olen öljynnyt kaappiin seisomaan jääneellä Weledan kehäkukkaöljyllä (käytin sitä lapselle, vannaveteen ja muutenkin). Oon muutenkin tykännyt Weledan öljyistä (esim. rinnoille ja välilihan öljyämiseen)!

Vierailija
5/6 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sellaisesta luontaistuotekaupasta, maksoi n. 17 euroa. Ihanan voimakas yrttituoksu ja tuntuu olevan kosteuttava !

Vierailija
6/6 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla väärässä, mutta olen ymmärtänyt, että tuotetta voi tilata apteekkiin, vaikka ei olisi niiden perusvalikoimissa. Näin oli ainakin joskus kauan sitten Weledan tuotteissa, mutta silloin niitä ei ollut vielä laajemmin muissa kaupoissa.