Lue keskustelun säännöt.
Taas kuumeessa =(
19.03.2008 |
Alkaa jo huolestuttaa tämä sairastaminen. Rv 8 sairastin pahan mahataudin ja kuumeen ja nyt olen nuhakuumeessa (rv 12). Onkohan tästä kovasti haittaa pikkuiselle?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Moi minipanda!
Mä olen ollut koko raskauden ajan kipeänä tosi usein! Taas on flunssavirus meneillään, söin antibioottikuurin ja parannusta ei oikein näy.. Kurkku on tosi kipeä ollut jo yli 2 viikkoa ja tuntuu, että pahenee vain. Muuten olin kipeänä noin kk sitte, söin antibioottikuurin keuhkoputkentulehdukseen (lääkäri kertoi, että olisi keuhkokuume tulossa, mutta onneksi ei tullut!) Pidin itsekin mahataudin raskauden puolessa välissä ja sitä ennen myös oon ollu tosi flunssanen.. Mut lääkäri sanoi, että vauva on kunnossa. Minä nimittäin itse myös pohdin sitä miten vauva voi masussa.. Kuulema ei ole mitään hätää jos liikkuu normaalisti ja ei tule mitään kipuja jne. Muutoin pitää mennä lääkäriin jos alkaa vauvamaha olla kipeä. Mä ainakin huomasin, kun olin kipee et vauva on hieman hiljaisempi mahassa myöskin.
Luulin että vastustuskyvyn pitäisi olla suurempi, kun on raskaana?!?!?! Minulla ei todellakaan ole..