Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaippojen myynnistä kysymyksiä!

19.03.2008 |

eli kuinkas paljon käytetystä vaipasta kehtaa pyytää??

eli vaipan merkki ja kunto ja siihen sopiva hinta.

vastaan itse eka.

fuzzi

perusjutut kunnossa (kumpparit, pul, nepit). harmaantunut ja haaleaa tahraa(hieman).

hinnaksi sanoisin 8-11 euroa

tätä saa myös kommentoida, onko hinta liian korkea/matala?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuzzeilla on aika kova kysyntä eli mä pyytäisin ainakin sen 11 euroa...riippuen vähän tahran näkyvyydestä. Huutonetissä tuntuvat saavan ainakin 14 euroa.

Itse tehdyt vaipat sitten reilusti halvemmalla.

Vierailija
2/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pari huutoakin vaippoihin huuto.netissä mutta lopetin, kun hinnasta tuli järjetön suhteessa uuteen. Monessa kaupassa myydään viime vuoden fuzzeja samalla hinnalla _uutena_!

Ostin Miniliinistä uusia vaippoja inserteineen 15,90e kpl. Voin sitten vaikka itse myydä ne 14-15 euroa käytettynä huuto.netissä? Aika kummaa, että ihmiset maksaa käytetyistä lähes saman kuin uusista.

Uudet tämän vuoden malliset vaipatkin maksoivat 18,50e kpl, sen nyt vielä jotenkin ymmärtäisin, että näistä saisi vaikka 10-11 euroa uutena mutta jos uusia saa 15,90 ja käytettyjä 14-15e/kpl, niin ei mene jakeluun :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet tämän vuoden malliset vaipatkin maksoivat 18,50e kpl, sen nyt vielä jotenkin ymmärtäisin, että näistä saisi vaikka 10-11 euroa KÄYTETTYNÄ mutta jos uusia saa 15,90 ja käytettyjä 14-15e/kpl, niin ei mene jakeluun :))

Vierailija
4/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huuto.netissä huudetaan käytettyjä vaippoja jopa yli uuden ostohinnan. Ehkä mopo karkaa helposti käsistä, kun oma tarjous ylitetään?

Hinta määräytyy todellakin joskus aika kummallisesti, mutta ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa - olettaen, että myyjä kuvailee tuotteen kunnon rehellisesti.

Jos vaippaa on käytetty todella vähän, voisin itse maksaa siitä lähes saman hinnan kuin uudesta, varsinkin, jos postikulut ovat mukana hinnassa ja (sisä)vaippa on jo hyvään imuun pesty.

Vierailija
5/8 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä voisi olla kappaleelta?

Vierailija
6/8 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tampereella on liike joka tekee vaippoja ihmisten omista materiaaleista. 6,50 oli esim. fleecevaipan hinta. Hintaan kuuluu tarrat, kumpparit ja langat niitä ei tarvitse tuoda itse. Olenkin laskenut että maksan korkeintaan 4-6¿ käytetyistä tai tsi vaipoista. Ja kyllä noita tuollakin hinnalla löytyy jopa pul-taskuja. Kovasti niitä joutuu etsimään ja tuuriakin saa olla matkassa, mutta saa jopa siistejä ja hyviä. Nämä vaipat maksaa itsensä täysin takaisin vaippailun aikana jopa monin kertaisesti siksi olenkin päättänyt että annan vaipat seuraavalle käyttäjälle ilmaiseksi tai 1-2e/kappale hintaan.

Minusta kestovaippojen hinnat ovat aivan liian suuria! Haluaisin että vaipoissa käytettäisi PAAALJON enemmän kierrätettyjä kankaita. Tosin tykkään itsekkin pul-kankaisista taskuista. Mutta jos edes tuon kuivakankaan voisi saada käytettynä vaikka vanhasta fleece täkistä. Puhumattakaan imuista joita tekee helposti vahnoista pyyhkeistä jne. Mielestäni tälläisen vanhasta pyyhkeestä tehdyn imun voisi hyvin antaa vaikka tule ja hae pois periaattella. Ovat varmasti maksaneet itsensä takaisin jo pyyhkeenkin muodossa.

Enemmän saisi olla halua auttaa ja antaa itselle " ilmaista" tavaraa pois sitä tarvitsevalle. Lapsiperheillä ,niinkuin tiedämme, on varmasti muutakin rahanmenoa kun vaipat. Samoin vaatteiden osalta. Tietenkin jos uutena ostaa ja tavarat on vain yhden lapsen käytössä niissä vielä on jotain myyntiarvoa jäljellä. mutta jos ostaaa itselle käytettynä ja samaan hintaaan myy eteenpäin ja ottaa vielä euron, pari välistä voittoa niin kyllä homma menee todella väärin.

Tietenkin kysymys on siitä mitä kukakin suostuu maksamaan ja ostajat sanelee pitkälti tuotteiden hinnat. Minä en suostu maksamaan älyttömiä en vaipoista enkä vaatteista. Ruoka taitaa olla ainoa jossa en niin tarkkaan katso hintaan vaikka siinnäkin yleensä ostan edeullisimman tuotteen.

nuttu tarkka senteistään ja niin on pakko olla viiden lapsen kanssa.

Vierailija
7/8 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan on niin kuten joku sanoi, että se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa :). Itse en ikinä maksaisi käytetystä vaipasta lähelle uuden hintaa, ja ylipäätään olen niin Huutiksesta kuin (netti)liikkeistäkin väijynyt vain edullisia vaippoja, esim. tsi-vaippoja, paljousalennuksia yms. En itsekään, sitten joskus kun meidän vaippamme laitan kiertoon, aio pyytää niistä mitään hirmu hintaa. Pointtihan on kierrätys ja jos siitä omasta käytetystä tavarasta sitten saa vielä jonkun lantinkin, niin ihan kiva. Ainakaan minusta käytetyn tavaran ei tarvitse olla mikään bisnes :).

Jos epäröi, millaista hintaa voi pyytää, niin kannattaa katsella Huutiksessa vastaavia tuotteita, mitä niistä on pyydetty ja onko mennyt kaupaksi. Haku-toiminnolla löytää hyvinkin tarkasti eri vaippamerkit jne.

Vierailija
8/8 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetystä Fuzzista ilman inserttiä saa hyvinkin 13e.

Muita hyviä : Eemukka, Ronjat, Niikki esim.

Käytetystä Eeemukasta olen saanut jopa 14e.