Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
tokaluokkalainen ja unettomuus
27.11.2008 |
meidän tokaluokkalaisella on viimeisen kuukauden ajan ollut vaikeuksia nukahtaa. aina on ollut klo 21 nukkumaanmenoaika, mutta nyt ei saa unta. Nukahtaa yleensä vasta 23 jälkeen. ja aamulla sitten tosi väsynyt. Mikä neuvoksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä kyllä tokaluokkalainen nukahtaa n 21, mutta herää yleensä jo 5.00 kuitenkin viimeistään 6.00. Seitsemään tai lähemmäksi puoli 8 saisi kuitenkin nukkua. Poika herää aina paljon ennen muita ja herättelee muut. Iltapäivisin on kiukkunen kuin ampiainen. Uni ei kuulemma vaan enää tuu.