Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<3 Elokuun pallerot:) <3

27.11.2008 |

Heipähei:)

Löytyykö muita jo plussanneita?

Täällä esittäytyy 6v tytön äiti vantaalta. la 3.8.

Nyt mukaan jakamaan odotuksen vaiheita:)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA:sta en ole varma :) Mutta haamuplussa tuli perjantaina.

Lokakuussa mulla oli keskenmeno, joten vielä kyllä pelottaa ihan suunnattomasti meneekö tämäkin :(

Mutta on minulla jo tuossa helmikuussa 2v täyttävä ilopilleri poika :)

Vierailija
22/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitenkään sopii niin pidetään vain yksi elokuisten kasa hengissä, joka siis nimeltään LEIJONANPENNUT. Kirjoitelkaa sinne jatkossa!

Selventää sitä voisi tässä alussa ainakin Elokuiset leijonanpennut. Tykkään itse kyllä ihan tuosta leijonanpennuista, mutta alkuun elokuu nimike varmaan selventää.

jeela ja manteli 4+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi elokuun alun vauvaa odottava. Olen 34 v. pian 10v lapsen äiti. Itselle siis toinen lapsi, nykyiselle uudelle aviomiehelleni ihan eka. Eli ollaan isää tekemässä!

Yrityskierto mistä tärppäsi oli vasta toinen, joten ihanan helposti tämä raskautuminen alkoi. Nyt pohdin itsekin varhaisultraan menoa yksityiselle.... kun on yli kymmenen vuotta sitten koettu tuulimunaraskaus takana niin on koko ajan semmonen pelkopeikko takaraivossa, kun ei tiedä asuuko siellä kohdussa ketään vai ei. Raskausoireina ei oikeastaan muuta kuin jatkuva väsymys ja rintojen arkuus.

Tuolla elokuun vauvakuumeilijoissa oli haaveena perustaa "Leijonanpennut" pino tänne odottajiin niille, jotka elokuun vauvaa odottaa. Mitä olette, naiset, mieltä siitä, jos nimi olisikin Leijonanpennut eikä Elokuun pallerot? Kertokaahan mielipiteitä!!

Ritu rv 5+1 LA 2.8.2009

Vierailija
24/36 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin sopii se nimi leijonanpennut:)

En ole kuumeilijoissa ollut mukana joten en tuosta nimestä ollut tietoinen:)

Vierailija
25/36 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin puoltaa leijonanpennut-nimeä, että aika moni meistä alkukuun odottajista varmaan synnyttää heinäkuun puolella. Ainakin mun ensimmäinen syntyi puoltoista viikkoa ennen laskettua aikaa. Niin leijona-horoskooppimerkkihän alkaa jo heinäkuun lopulta.

Ritu

Vierailija
26/36 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisesti ilmoittaudun mukaan. LA näyttäisi olevan suunnilleen 8.8., ja nyt siis rv 4+2 menossa. Testin tein lauantaina. Meillä on ennestään 6- ja 4-vuotiaat pojat.

Varasin tänään alkuraskauden ultran, koska halusin varmasti saada ajan ennen joulua ja joulunajan matkoja. Aika on juuri ennen joulua, mutta tietystikään en malttaisi odottaa...

Vierailija
27/36 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nala luonnollisestikin puoltaa Leijonanpennut -nimeä :)

Vierailija
28/36 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi uusi plussannut ilmoittautuu myös mukaan ketjuun. Laskettu aika sijoittuu jonnekin heinä-elokuun välimaastoon (kierto on niin epäsäännöllinen että en oikein tiedä), nyt rv 6+2. Kotona on jo 2,5 -vuotias poika.

Mulla ei vielä ole ollut juuri mitään oireita lievää rintojen arkuutta lukuunottamatta. Testissä tuli selvä plussa päivänä jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa rv 5+1. Orastavaa päänsärkyä on myös aika ajoin ja ihan lievää kuvousta, vaikkakin uskon sen olevan enemmänkin kuvitteellista. Huolettaa vähän kun ei tunnu missään... Viime kerralla huomasin raskauden jo ennen testin tekemistä älyttömästä väsymyksestä ja kuvottavasta olosta.

Vierailija
29/36 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskettu aika 10.elokuuta mutta sektio synnytys joten saataa olla aijemmin maisemissa :) kolmas sektio siis tulossa...minulla 12 ja 7 vuotiaat lapsukaiset....

Vierailija
30/36 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kans plussattu muutama päivä sitten!! Oon ihan ekakertalainen ja kaikki on niin uutta ja ihmeellistä :) La 5.8?

Olo on vielä suht normaali, vähän väsymys pukkaa päälle ja välillä hieman heikko olo. Iltasin myös palelee nukkumaan mennessä. Ilmeisesti aika normaalii. Oon ihan onnesta sekaisin ja toivon että kaikki menee hyvin.

Vierailija
31/36 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jonkin verran pistellyt alavatsaa ja hiukka lonkat aristanu kanssa. Ajattelinkin nyt sitten käyttää veronpalautusrahat alkuraskauden ultraan kun niin kovasti huolettaa onko kaikki sittenkään hyvin... Netistä olen useastakin paikasta lukenut et on ihan normaalia jos on pientä pistelyä alussa, mutta ku ei mulla ollu ekan raskauden aikana ollenkaan tällaisia tuntemuksia. Joo, raskaudet voi olla ihan erilaisia, mut silti.. Haluan tätä niin kovasti, että sekin voi osaltaan aiheuttaa "vainoharhaisuutta", jos tämä nyt sitä vaan on...

Vierailija
32/36 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä haaleaa viivaa testanneena, kai se on minunkin, ikuisen pessimistin uskottava...;)

Eli pikkukakkonen toiveissa ja ilmeisesti masussa kasvamassa. Kotona pieni ihana poika 2v. (uhmainen ja ihana;))

Oireita ei ole oikeastaan mitään, nännit on olleet hiukan arat oletetusta ovulaatiosta lähtien, eipä muuta. Oletettu laskettu aika 3.8. 2009!IHANAA!

Leijonanpennut on ainakin meille osuva ja ihana nimi, sillä olen itsekin leijona, Nalalle se myös istuu mainiosti;) Ja toki tähän pinoon on tervetulleita loppukuusta myös ne, joilla laskettu aika menee sinne elokuun lopulle, leijonahan vaihtuu neitsyeen muistaakseni 24. pvä...

varovainen ja epäuskoinen

Manteli ja Helmi 5+2

33/36 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli tehtyä testi ja plussaa näytti, Laskurinmukaan 5.8 laskettuaika, pitää soitella neuvolaan niin sitten tietää paremmin. Vähän kyllä jännittää ensimmäinen olisi tulossa :) Pari vuotta sitten oli kohdunulkoinen raskaus, ja melkeimpä siitä ollaan odotettu ilouutisia..

Vierailija
34/36 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös hiukan epävarmana esittäytyy pikkukakkosen odottelija. Tuleva isosisko on 4,5 v ja uuden tulokkaan la on 7.8.2009

Kuvotus on kivasti jo alkanut ja armoton väsymys samoin... Nyt täytyykin lähteä kotiin syömään ja nukkumaan, vähän venähti töissä tänään :-)

t

Sinisini, rv 4+4 kai

Vierailija
35/36 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei kaikille tasapuolisesti!

Ja onnittelut odottajille :x ! Meillä odotellaa jo neljättä, mutta kyllä tuntuu ihan uudelta jutulta, kun kuopus on juuri seitsemän täyttänyt ekaluokkalainen tyttö. Vanhemmat lapset ovat 11 ja 13 vuotiaat pojjaat. Asumme Vantaalla.

Oireita oli heti alkumetreiltä lähtien, rintojen aristeluna ja hurjana väsymyksenä. Nyt on viikon ajan välillä vihlonut alavatsaa.

HannaS

Vierailija
36/36 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä esittäytyy yksi elokuun vauvaa odottava lisää:) Testin tein tänään aamulla ja viime viikon epäilyksistä huolimatta plussaa näytti:) Eilen oli koko päivän kuvotusta ja pyörrytystä, joten arvelin että plussa saattaa sittenki tulla ja ihanaa että näin kävikin:) Meillä on ennestään 1,9v poika, joten ikäeroa tulis n.2,5v.

LA laskurin mukaan ois 11.8. ja nyt siis menossa rv 4+0.

Minäkin kannatan ehdottomasti sitä leijonanpennut nimeä:) Eiköhän perusteta uus pino, jos se nimi oli kaikkien mieleen...

Oireista...Mulla ollu oletetusta oviksesta lähtien juilimista alavatsassa lähes joka päivä ja eilisestä lähtien aivan hirvittävä aura-juuston himo...Muuten kun en ihmeemmin koko juustosta tykkää ja tänäänki oisin voinu syödä koko paketin.

Onnea kaikille ja paljon tarrasukkia jokaisen matkaan mukaan!!!

Neppe