Hyviä (lue: halpoja) nettikauppoja?
edullisia lastenvaatteita ainakin nyt alennusmyynnin aikaan ja vielä kolme kahden hinnalla. En huomannut tuota kolme kahden hinnalla ja sain sähköpostia, jossa kertoivat, että saan kolmannen vaatten kaupanpäälle. Suosittelen!
Kommentit (2)
Hei, suosittele jotain nettikauppoja Suomessa ja Euroopassa, josta voisi tilata edullisesti esimerkiksi vaipparoskikseen kasetteja, turvaistuimen tai mitä nyt vaan lapsiperheeseen. Itse tilasin Teutonia Mistral vaunut Saksalaisesta nettikaupasta http://www.pingpong-online.com/
ja todella tyytyväinen olin kaikkeen; hintaan (säästin muistaakseni melkein 200e), laatuun ja asiakaspalveluun ja kuljetukseen (dhl).
Kerro kokemuksia muista kaupoista!
Itse olen saanut huonointa mahdollista asiakaspalvelua nimenomaan tuolta pingpong-onlinelta nyt vuoden vaihteessa, enkä todellakaan voi putiikkia kenellekään suositella. Tilasin turvakaukalon oheistarvikkeineen ja toimitus kesti kolme ja puoli kuukautta!! Kirjoitin tuona aikana parisenkymmentä sähköpostia, joissa ihmettelin tilauksen viipymistä - viesteistä ehkä kolmasosaan ylipänsä vastasivat tyyliin epämääräistä pahoittelua ja että ilmoittaisivat hetimiten mikä vastaava tuote/värisävy olisi nopeammin saatavilla.. .. no eivätpä koskaan ilmoitelleet. Ja taas muutaman viikon päästä otin itse yhteyttä uudelleen ja taas uudelleen. Kaukaloni sain vasta kun aloin hyvin tylysti vaatia koko kaupan perumista ja rahojen palauttamista tililleni.
Eli pingpong-online kauppaa tuotteita joita heillä ei välttämättä ole kuukausiin! Jos tuolta uskaltaa tilata, niin pitää ehdottomasti varmistaa että tuote on juuri sillä hetkellä varastossa ja varataan juuri sinulle. Esim. kyseistä maxi-cosin kaukaloa kaupataan tälläkin hetkellä parissakymmenessä eri värissävyssä (saa klikattua ostoskoriin kera ns. keskimääräisen toimitusajan 3-4 viikkoa), viime viikolla putiikista ei varastosta löytynyt kuitenkaan kuin kolmea sävyä.