Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varhaisultrasta

18.03.2008 |

Kävin siis tänään ultrassa ( rv 6+4 ) Eikä siellä edelleenkään näkynyt " pussin" sisällä sikiötä eikä kuulunut sydän ääniä. Kävin myös viime viikolla ultrassa tämän vuotelun takia mitä on nyt jatkunut jo viikon, eikä siellä silloinkaan näkynyt kuin pieni tumma " papu " keskellä kohtua.Haluisinkin nyt kysyä että kun viimeisistä kuukautisista laskettuna tuo aika on 6+4, mutta kun olen 99,9 % varma että hedelmöitys tapahtui 15/16.2 joten eikös tämä tarkoita että alkio olisi vasta n.kk ikäinen eikä siksi näkyisi ultrakuvassa?

Sain lähetteen vielä jyväskylään että näkisivät paremmin onko kohdussa mitään, en kyllä tiedä miten kestän sinne asti tätä epätietoisuutta siitä että onko masussa enään ketään...:(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ihan sama juttu. alun tämä nyytti on saanut 16.2 tai 4 päivää tuon jälkeen. ultrassa kävin 10.3 ja siellä ei näkynyt mitään muuta kun ruskuaispussi. mulle ilmoitettiin heti että valmistaudu tuulimunaan. mun 3 aiempaa lasta on näkynyt todella vähäisillä viikoilla. en kyllä tarkasti muista koska. mutta nyt 31.3 uus ultra ja sitten selvyys mikä tämä on!

jos haluat, voit laittaa s.postia kiakim@suomi24.fi

Vierailija
2/4 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mikä raskausviikko sulla on menossa? Mä kävin 19.3 ultrassa (rv5+6). Tuloksena siis ruskuaispussi+sikiöpussi (joka muuten oli iso, enkä tiiä pitäskö sen olla niin iso... 34mm, kysyin tällä palstalla tosta toisessa pinossa) Mulle lääkäri totesi, ettei vielä välttämättä näy mitään kun viikkoja ei tarpeeksi ja pyysi palaamaan asiaan kolmen viikon jälkeen ja toivoi malttia odotukseen. Oikein mukavan realisti! Kun vielä erikseen kysyin, että tarkottaako tää ehkä tuulimunaa, hän sanoi, että täs vaihees vain joskus ultrassa saa sikiötä näkyviin, mut useimmiten ei. Mitä se lääkäri sulle nyt noin sanoi? Pidä vaan lippu korkealla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin varhaisultrassa varmistassa viikkoja epäsäännöllisen kierron vuoksi (kp43). Kuukautisista laskettuna 8+4 ja oletetusta oviksesta 6+. Oletin jotain näkyvän, koska esikoisesta sydän sykki jo 6+2. Tulos oli kohdun sisällä kalvopussi, jossa 0,2cm alkiolevy ja ehkä ruskuaispussi, ei sykettä. Kontrolli oli viikon päästä, jossa alkio vastasi jo viikkoa 7+2, koko 1,3cm ja sydän sykki! Eli edellisviikolla olin jo viikolla 6, muuta ei silloin vain näkynyt.

Viikko oli todellista piinaa, lukiessani kohdunulkoisista ja tuulimunista. Toivon mukaan sinullakin asiat ovat näin! Hali=)

Soiliina ja maha-asukki 12+2

Vierailija
4/4 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan onnellista odotusta, sitä pientä ihmisenalkua, jonka sydän sykkii!

Tökeröä tekstiä taas, sorry!