viime kauden reimatec savi/muta housut, mistä?
Löysin kirpparilta ihan uuden karhean IHANAn kelta/savi/valkoinen reimatec takin. Nyt kaipaan tähän housuja saven/mudän värisenä. Löytyisiköhän mistään viime kauden pöksyjä? Toki käytetyt siistikin kelpaa jos jollain vinkkiä mistä sellaiset bongaisin ja koko saisi olla 116, ehkäpä housuissa voisi mennä 112cm pitkälle vielä 110?
Löytyykö se värikoodi jostain takista? Siis onko joku numerosarja siinä pesuohje lapussa mistä sen värikoodin näkisi?
Kommentit (10)
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=74321253
eli tähän takkiin sopivia savI7muta vai mikä lie housuja!
Taitaa olla 06 mallistoa?
Jos jollain lojuu kaapin pohjilla... Itse asiassa mieluiten ottaisin vastaavat Remut (jotka siis kai hivenen tummemmat?), mutta niiden suhteen olen luopunut toivosta :)
Tosin ajattelin laittaa nuo 116cm myyntiin takin kera, kun sellainenkin löytyy. Uskoisin kyllä, että teille 110cm on sopivampi. Tai ainakin meillä 120cm poika käytti noita 116cm housuja, ja silloin olivat sopivimmillaan. Tuosta väristä en ole ihan varma, mutta muistelisin että on tuo muta.
Herbertti: Olisiko tuo sun takki toissa vuoden mallistosta, mun mielestä silloin oli tuo kelta-savi-valkoinen (aivan ihana takki!!). Viime keväänä oli tota kelta-lime yhdistelmää :)
Voi tosiaan olla, että on toissa vuotista. Takki on tosiaan kuin uusi ja maksoin siitä vaivaiset 20e + muutamalla eurolla ihana keltainen sydänpipo!
Kyllä suurperheen äidin sydäntä lämmittää ihanat ja suht edulliset löydöt!
INDIKA, ota yhteyttä jos olet myymässä, tai jos joltain nämä housut löytyisivät.
saven väristen housujen värikoodi on 404.
Viime vuonna ei ollut muta-väriä, muta on aika puhdas harmaa, aavistuksen ruskehtavaan taittuva, mutta selkeästi kuitenkin harmaa.
Savi on beige, sellainen vaalea, hiukan vihertävään taittuva beige. (ei siis varsinaisesti vihertävä, mutta verrattuna siihen, että joku beigen sävy on kellertävä, joku punertava jne; eli siis ns. " kylmä" sävy kyseessä)
edelliseen viestiin.. Eli mun TIETÄÄKSENI viime vuoden välikausivaatteisa ei ollut muta-väriä, mutta voin kyllä olla väärässäkin :)
Tuolla on kuva viime vuoden saven värisistä housuista, näyttävät tuossa mielestäni hieman vaaleammalta, kuin luonnossa.
http://www.vecculiini.fi/sisalto.php?sivu=tuotteet&action=tuotetiedot&i…