Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Next-vaatemerkistä?

18.03.2008 |

Siinähän tuo kysymys jo tulikin :). Eksyin Nextin nettisivuille ja siellä näytti olevan kivoja vaatteita pienille edulliseen hintaan. Ovatko nuo vaatteet verrattavissa " markettivaatteisiin" vai onko ihan kunnollinen, laadukas merkki? Olen lähdössä Lontooseen parin viikon kuluttua ja toisin sieltä tullessani noita vaatteita arkikäyttöön lapsilleni, jos ovat sen arvoisia.

Muita shoppailuvinkkejä otan myös mielelläni vastaan? Mitä kivaa Lontoosta löytyy lapsille?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla on noita Nextin vaatteita paljon käytössä ja ovat kyllä hintansa veroisia (ja ihanan näköisiä). Trikoot eivät nukkaannut/kulahda vaan ovat pysyneet hyvänäköisinä pesusta pesuun (ja olleet kuivausrummussakin lukemattomia kertoja). Housut ovat vyötäröltä melko kapeita.

Plussaa on kivat mallistot, tyutöille eläimiä, keijuja ja prinsessoja ja pojille autoja ja eläimiä. Nämä ovatkin meidän lasten lempivaatteita.

Vierailija
2/4 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun itsekin pääsis sinne shoppailemaan. Muita en juuri ostellutkaan.

Nextin liikkeissä vaihtelee hieman kaupoittain vaatteet -eli kannattaa käydä useammassakin.

Punnan kurssi kannattaa huomioida -on korkeampi kuin euro... ei niin halpaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan " markettikamaa" eli hintalaatu-suhde kohdillaan. Brittiläisessä mittapuussa nextin vaatteet ovat siis keskihintaisia.

Materiaaliasioissa kantsii mielestäni olla tarkkana. Siis jos haluaa puuvillapaidan, niin kantsii tsekata että se myös on 100% puuvillaa eikä keinokuitua mukana. Itse olen erityisen ihastunut Nextin villaisiin liivihameisiin, slipovereihin yms. Niissä on mielestä aivan ihanan herkullisia värejä ja ovat jotenkin iloisen erilaisia suomalaiseen valikoimaan verrattuna. Ne " villavaatteet" ovat kuitenkin akryyliä, eli tosi huono laatuisia ja nyppääntyvät nopsasti.

Mutta esim. farkut on nextillä TOSI hyviä.

Vierailija
4/4 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pojalla aika paljon Nextin vaatteita, olen niitä ostellut Englannista. Minusta niissä on hyvä hinta-laatusuhde ja ovat kivoja ja ns. ajattomia eli aika perusvaatteita.

Itse asiassa punnan kurssi ei nyt ole kovinkaan korkea verrattuna esimerkiksi viime kesään eli itse katson " kannattavaksi" ostella esimerkiksi eBaystä nyt kaikenlaista ; )