Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä vihanneksia vauvalle?
27.11.2008 |
Kyllähän sitä ulkomaisiakin vihanneksia voi lapselle antaa.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
perunaa ja porkkanaa ollaan syöty
En vaan raaskis ulkomaalaisia vihanneksia syöttää, tai kai se sitten on ihan sama. Voikohan tän ikäselle antaa jo tomaattia? Mustikat ja omenat löytyy Suomalaisena pakastimesta ja porkkana ja peruna on suomalaista.
palsternakkaa, kotimaista
kesäkurpitsaa
perunaa
kiinankaalia
varsiselleriä
kukkakaalia
parsakaalia
yrttejä mausteeksi
Alue: Aihe vapaa
mitä vihanneksia näin talvella laitatte vauvalle? suomalaisia aika vähän tarjolla....