***Elokuiset (ma-ke)***
Otin vapauden tehdä uuden pinon tälle viikolle. Oli tuo meän entinen pinokin jo kadonnut kauas. En vain osaa liittää niitä edellisiä keskusteluja tähän pinoon.
Omaa napaa heti: Tosiaan rakenne ultra oli tänään ja siellä kaikin puolin näytti normaalilta. Sukupuoltakin kurkkailtiin pikkusen ja tyttöä molemmat veikkailtiin, mutta mikäänhän ei ole varmaan vasta sitten kun lapsi syntyy.
Pistän nuo galluppi kysymykset tähän uuteen pinoon kun en osaa liittää sitä keskustelua.
Eli
Tiedätkö jo kumpaa odotat? ja oletko jo käynyt r-ultrassa?
Sanna ja pienen pieni tyttö(kysymysmerkillä ;) 20+2
Kommentit (19)
On taas hujahtamalla mennyt aika, enkä ole saanut kirjoitetuksi tännekään kuulumisia. Meillä tuo keittiöremontti tuntuu vievän kaiken vapaa-ajan, onneksi alkaa olla jo loppusuoralla.
Huomenna olisi sitten neuvola, saas nähä minkälainen täti tällä kertaa vastassa... Kunhan ei ois sama ku viimeks. Tai ois edes parempi päivä hänellä. Paino on pompsahtanut nyt muistaakseni 1,5kg viikossa, ja siis yhteensäkin vasta sen verran. Tosin kun sitä on jo ihan omasta takaa riittämiin, ei ole niin väliksi vaikkei ihan alussa tulekaan älyttömästi lisää.
Liikkeitä en ole tuntenut vielä ja rakenneultrakin vasta 8.4. Kauheesti houkuttais 4D:ssä käydä ensi viikolla, kun käydään lomailemassa Helsingissä. Hinta vaan on sen verran korkea, että taidetaan säästää nekin rahat vaunuihin + kaukaloon. Ensi viikolla ois mahdollista käydä viikkojenkin puolesta. Jotenkin ajattelen että jos tämä onkin ainutkertainen kokemus tämä raskaus, niin olisi sitten sekin muisto lisänä tästä ajasta... Tietty sitten sekin, että kun ei vielä tiedä, kumpi on tulossa, niin ei viiti esim. kirppiksiltä ostella kuin molemmille sopivia värejä.
Mitenkäs muut, käykö joku 4D-ultrassa?
Sitten juolahti mieleen, että onko kovinkin yleistä, että neuvolasta järjestetään suuhygienistin ja fysioterapeutin luennot? Huomenna olisi nekin illalla, mutta suoraan sanottuna en jaksa mennä. Luennot olisi yht. 2 tuntia ja matkoihin saman verran, töihin lähden 6.20 ja kotona olisin jotain 20.15. Eipä juuri innosta. Pyydän vaikka neuvolan tätiltä jotain brosyyrejä aiheista.
Mutta nyt alan iltapalalle; karjalanpiirakkaa ja kananmunaa.
Mukavaa viikon alkua kaikille!
Mukavaa uutta viikkoa kaikille!
Amalia-Joel: Kurjia noit kaatumiset aina, toivottavasti käsi paranee ja mahakin rauhoittuu. Aina sitä tietty säikähtää.
Mulla on rakenneultra vasta pääsiäisen jälkeen 22. viikolla, jänskättää kun aiotaan kysyä sukupuoli siellä. Meillä siis ennestään kaksi tyttöä, joten poika olisi ihan hauskaa vaihtelua. Toisaalta tuntuu että koko suvussa on pelkkiä tyttöjä, joten poika olisi myös aika yllättävä veto :) Kahdessa edellisessä raskaudessa olin molemmilla kerroilla ihan varma, että tyttö on tulossa, nyt mulla ei ole oikein minkäänlaista " oloa" - kaikki käy!
Vatsa on jo TOSI iso ja painoa tullut 10 kg. Tosin vanhoja matalavyötäröisiä farkkuja edelleen käytän, eli kaikki 10 kiloa on sitten tuossa mahassa. Näin on mennyt aiemminkin, kerään kuulemma nestettä oikein urakalla. Ulospäin mitään turvotusta ei kuitenkaan vielä ainakaan ole. kai se norsutauti iskee sitten kesällä...
Pitäisi tehdä töitä, mutta sohva taitaa olla houkuttelevampi vaihtoehto.
anna ja rv 19+5
täällä väsyttää edelleen todella paljon enkä ole töissäkään päässyt Hb:tä mittailemaan...kyvetit on loppu meillä.
Obsidania löysin viime torstaina omasta lääkekaapista ja aloin kiltisti popsimaan niitä, mutta aiemman ummetuksen sijaan se tekikin mulle järjettömän ripulin...hyi! Nyt sitten kävin ostamassa tilalle Matrifolinia, jos vaikka olis eri vaikutus.
Mulla se rakenneultra vasta viikon päästä tasan, mutta kun viime viikon neuvolan jäljestä olen todella varma odottavani tyttöä...jälleen. Ostin jo vaaleanpunaisen bodynkin heti....:) Kysyn tietysti sielläkin,mutta nuo sykkeett kyllä puhuu omasta puolestaan ja mun mies ei taida tosiaankaan sitten olla mikään sekatyömies!!! ;)
Muutenkin sain ihan yllättäen ostettua kaverilta hoitopöydän, sitterin ja pinnasängyn..kaikki todella hyväkuntoisia ja todella halvalla. JA, tilasin ensimmäisen satsin kestovaippoja ja nyt aion siis virallisesti ainakin kokeilla niitä.
Ei muuta kuin tsemppiä, ja AMALIA-JOEL; käy tarkistuttamassa ranne tk:ssä, ettei vaan ole murtumia...(sanoo luukirurgisen osaston työntekijä, joka viikonlopun aikana vastaanotti 4 nilkkamurtumaa ja 2 rannemustumaa).
Moi vaan ja palataan astialle.
TarjaMamma rv 19+6 ja tod.näköinen perintöprinsessa
Loma viikko vierähti, liian nopeaan!! Mutta ihana olla taas kotona!
Oma napa; turpoaa, siinäpä kaikki. Tänään piti taas käydä oksentamassa aamulla, mutta saattaapi olla taudin poikasta, kun neiti oksensi eilisen päivän (onneksi kotona, eikö jo reissun päällä). Huomenna sokerirasitus ja neuvola käynti! Ensimäisen plaah ja toisen jees! =) Illalla pitäisi paastoamaan rueta, se ei ole kivaa ja taatusti oksennan aamulla, sekään ei kivaa! Puntarille en näin loman jälkeen oikeasti haluaisi edes mennä =) Tuli vähän herkuteltua...
AJ: P**ka homma käsi ja menehän ihmeessä näytille, jos siihen mahaan sattuu, vaikka ihan vähänkin!! Ja ei varmaan huonoa ole käydä sitä rannettakaan näyttämässä!!
Mimuska: Meillä ei ole luentoa, mutta hammastarkastus tehdään kunnan piikkin, ja siinä varmaan samalla vähän luennoidaan. En tiedä kun en ole kertaakaan käynyt, kun käytän yksityistä itse ja olen aina ollut juuri käynyt, niin ei nyt järkeä joka toinen kuukausi käydä hammaslääkärillä, se ei ole niitä mukavimpia harrastuksia! =)
Meillä rakenneulra on vasta sitten joskus, no huomenna varmaan tiedän suurinpiirtein ajan, tylsää olla peränpitäjänä viikoissa =)
Mutta nyt puunaamaan keittiötä!!
-E- 16+
Olen siis saikulla edelleen.. Antibiootit alkavat vaikuttaa ja viime yönä hengitin nenän kautta ekan kerran viikkoon. Pienet on riemut ihmisellä!
Sannami, ihanaa kuulla jo rakenneultrakuulumisia. Miten onkaan mahdollista, että raskauden puolivälin tietämillä jo keikutaan? Kysyittekö muuten sukupuolesta vai oliko tyttö teidän oma arvailu?
Meillä on ultra reissumme jälkeen 9.4. Sitä odotan todella. Mulla on sellainen tunne, että masussa on poitsu. Ehkä siksi, että hän on ollut rauhallinen kaveri (ultrissa lähinnä vain nukkunut) kuten esikoispoikammekin. Liikkeitä saa edelleenkin metsästellä, mutta ajoittain tuntuu.
Mun täytyis käydä ostamassa tukisukat, etenkin lentomatkaa varten. ONko jollain jo käytössä ja mitkä olisi hyvät?
Lyle 17+2
Tulin juuri neuvolasta.Kaikki ihan hyvältä näyttää, ei mitään suuria muutoksia mihinkään suuntaan, painoa on tullut yhteensä n.6kg.Väsymystä on kovasti, mutta en varmaan ole ainut :)
anna22, aina kun luen kuulumisiasi, tuntuu kuin itse olisin kirjoittanut niin samantapaisesti on meidän odotus mennyt :) minullakin kaksi tyttöä ja oisihan se jännä jos poika tulisi, mutta meidänkin suvussa ei tehdä kuin tyttöjä niin ei sitten tiiä...
raskauteni on kyllä aivan erillainen kuin kaksi edellistä, eli jos sen mukaan voisi ajatella, ei poika varmaan ihme olisi.
rakenneultra on 2viikon päästä ja sielä ainakin kysäsen miltä näyttää..
jokaisessa perheessä tuntuu taudit oikein jylläävän, me ollaan toistaseksi vielä selvitty, mutta olin aika järkyttynyt kun vein nuorimman tytön hoitoon niin hoitaja oli oksentanut viimeyön ja aamun ja silti tuli töihin!!!?????ei kuulemma saa tilalle ketään...joten jos ei nyt tule tauti meille niin on ihme...:( mutta aika kummallista ja edesvastuutonta on tämän kunnan päivähoito...
...no pakko oli jättää tyttö hoitoon kun lähen kohta töihin.
Hyvää pääsiäisen odotusta..itse odotan innolla ensimmäinen pääsiäisvapaa kolmeen vuoteen....:)
Miijo 19+
tiistaita kaikille!
Meillä oli se rakenneultra viime viikon torstaina ja siellä oli kaikki okei. :)
Onko muilla muuten jo supistellut? Meikäläisellä tänään töissä oli yhtä supistelua, ärsyttävää, mikähän siihen auttaisi?
Esikoisen kanssa (heh, 13 vuotta sitten) ei moisia tullut ollenkaan. Ihmettelin vaan kummallista tunnetta vatsassa kun viikkoja oli kasassa 36 ja rapiat, muutaman tunnin jälkeen sitten syntyi pieni tyttömme.
Täytyy varmaan soittaa huomenna neuvolaan ja kysyä asiaa.
Mukavaa viikonjatkoa!
Violet & jamppa rv20+4
Tänään oli siis vihdoin se kauan odotettu rakenne ultra ja toinen poika on ilmeiseti tulossa. Kaikki oli kunnossa, mikä on tietysti se tärkein asia, mutta lopuksi urkittiin kätilön kanssa yhdessä myös tuo sukupuoli selville. Tyttö olis ollu kiva saada, kun esikoinen on poika, mutta onhan siinä paljon hyvääkin jos lapset on samaa sukupuolta.
Kooltaan vauva vastasi viikkoja 18+5 vaikka menkkojen mukaan on menossa rv 19+5, mutta ei vaihdettu laskettua aikaa ja hyvä niin.
Esikoinen on kipeenä, nuha-yskä-kuumeessa ollu perjantaista asti :( ja töissä on kauhee kaaos, kun miun työpari on sairaslomalla (ollu jo monta viikkoa, enkä usko et on edes oikeesti kipee) eli meillä on ollu pojan kanssa kotona miehen työnantajan maksama hoitaja. Omallakin työnantajalla on tommonen näppärä sopimus ja se on kyllä hyvä juttu.
Ensi viikolla ollaan talvilomalla ja toivotaan nyt että pikku-mieskin ehtis parantua (ja ettei myö saada tautia sopivasti lomaksi)
Nyt meen touhuamaan ton pojan kanssa... Mukavaa pääsisäistä jos en ehdi enää kirjotella ennen sitä!!!!
fiona77 rv 19+5
Täällä ollaan vähän elvytty ja ranne on nyt parempana, mutta mahassa juilii vieläkin :/ Soitin tänään neuvolaan tarkistusta, mutta pääsen vasta huomenna, ko kaikki ajat, kiireellisetkin olivat jo kerenneet mennä. Eilen kuiten onneksi tömähti oikein kunnolla toisella puolen mahaani, sellanen pieni monotus :) Ja " kutitusta" tuntuu tälläkin hetkellä, ko tässä istun koneella ja naputtelen tätä.
Mimuska tais kysellä sitä hammas/fyssarijutskaa - sellasesta ei täällä mitään hajua (ei ollu ainakaan viimeksi), mutta tossa ois pitäny käyä jollain hammasluennolla nuorimmaisen ollessa muutaman kk:n ikäinen, vaan eipä päästy muuton takia menemään. Omia hampaitahan pitis huoltaa ootusaikana ja itekkin oon nyt vaan venyttäny sitä ajantilaamista - ei muka oo koskaan aikaa mennä hammaslekurille ;)
Violet: Niihin suppareihin auttaa lepo kaikkein parhaiten. Ja joskus oon kuullut puhuttavan vedenjuonnistakin, vaan empä tiiä onko moisesta apua suppareihin.
Voi hitsiläinen, ko usea meistä on päässyt jo rakenteeseen *vähän kade oon* Tekis mieli kävästä tossa yksityisellä urkkimassa natiaisen vointia sekä niitä sukukalleuksiakin, jos näkyis ;)
TarjaMamma: Mitäs kestoja hommasit? Ootko koskaan käynyt sellasella saitilla ko www.kestovaippainfo.fi ? Ite oon sitä kautta ostanut mm. useita Fuzzeja meän neitille.
Aa, sellanen tuli mieleen, että millasia " työnimiä" teillä on tulokkaille? Eli pieni G taas kehiin...
No joo, johan tässä tulikin luritusta kerrakseen (huomaa, että pystyy eilistä paremmin naputteleen näppistä), joten taijan poistua :)
-AJ&nittinatti-
AJ: hyvä että ranne on parempi jo ja huomenna pääset natiaisen tarkistaa! Liikkeethän kuitenkin tuntuu, hyvä niin!
Lyle: onnittelut hengittämisestä!! =) Se on muuten niitä juttuja joita ei osaa arvostaa ennen kuin " menettää" .
Miijo: Rentouttavaa pääsiäislomaa!!
Fiona: Ihania ultra uutisia!! Toinen poika helpottaa kyllä vaate hankitoja =) Vitsi että on hyvä etuus työpaikan kautta hoitaja saada!!
Meillä isäntä alkoi iltatöiden aikaan oksentamaan, eli neitin tauti siirtyi siihen, kivaa!! Pahempi potilas nimittäin!!! =) Plus mie saan hoitaa nuo elukat + lapset + huushollin yksin (mummo vähän auttaa kyllä!) Aamulla olen kyllä vähän ku**ssa, rehellisesti sanottuna, sillä mun pitäis olla klo 8 sokerirasituksessa ja ennen sitä pitäis nuo elukat hoidella ja itsensä ja lapset taipaleelle hoitaa. Toivoa sopii että on yhtä ärhäkkä ja nopea tauti kun neitillä, 8 h oksensi ja sillä selvä. Ja vielä enemmän toivon että mie en, ainakaan vuorokauteen, vielä sairastu!
Muistaako joku niitä rasituksen raja-arvoja ? Voisin jo " itkeskellä" siinä samalla kun labratäti ne ottaa, en vaan muista lukuja! =)
Mutta nyt vielä syömään, ennen kuin paastota alkaa pitää!
-E- 16+
eli minä tyttö se kidun täällä yövuorossa...plääh..no, onpahan 5 päivän vapaat nyt pääsiäisen yli. enää 2 yövuoroa listoilla tämän jälkeen...ihanaa. Ei tämä yötyö ole ihmisen hommaa saatika raskaana olevana ja yliväsyneenä.
A-J: minä ostin ystävältäni niitä hänen tekemiä Ronja&Roope- sisä(perus)vaippoja ja niihin sitten Thirsties-kuoret. Aloitan ihan maltillisella kokeilemisella..ostan sitten lisää jos tuntuu siltä. Äitiyspakkauksessakin on joku kestovaippa...onko se minkälainen ja onko se sellainen AIO-vaippa?
Onnea kaikille jotka ovat päässeet ultraan..minä odotan malttamattomana, että pääsen näkemään pikkuisen taas.
Työnimistä...ei meillä ole sellaista, keskimmäisellä oli sellainen työnimi kuin " inuliini" , muut ovat olleet ihan " vauva" tai " masuasukki" ...
Mun täytyy lähteä tukivyö-ostoksille...alkaa jo selässä tuntumaan tää työskentely...mulla on määräyskirja voimassa 22.6. asti ja olen nyt jo ollut tasan vuoden ilman ainuttakaan lomaa, nytkään en saanut pitää lomia pois vaan maksetaan rahana ne lomat...hieman v***ttaa...noooh, jään sitten saikkikselle jos en jaksa.
Anteeksi tämä vuodatus ja palaillaan paremmissa merkeissä!
TarjaMamma rv 20+0 ja perintöprinsessa?!
Emma: Voi kääks, ko teillä tauti siirty nyt mieheen, mutta elä huoli, et oo ainoa. Meillä mies tuli eilen töistä, nii valitteli oloansa, vaan sinnillä lähti kuiten aamulla töihin ja sitten toi meän nuorimmainen vaikuttaa lämpöseltä. Ainoa vaan, että meillä ei oo korvakuumemittaria, että sais mitattua lämmön. Se on ollut ostoslistalla, vaan aina se on jäänyt - pakko käyä tänään ostamassa se, ko ei tää meän termiitti pysy aloillaan millään. Ja täällä ainakin sokerin paasto-arvon raja on tasan 5.0, aikasemmin oli 4.8 ja silloin napsahin ite kiinni. Muita arvoja en nyt muista.
TarjaMamma: Meillä oli kans niitä Ronjia, mutta en jaksanut ite läträtä kuorien kans, joten laitoin kiertoon ne. Niitä Ronjan PUL-vaippoja vois hommata lisää, yks sellanen on ja koen sen hyväksi. Ja kyllä tää maailma on pieni, me ollaan tän Ronjien tekijän kans entisiä työkavereita vuodelta kirves ;)
Meillä nuorimmaisen työnimi oli " Tiivi-Taavi" , joten pitisköhän tästä sitten vääntää joku Hipsu, LaaLaa tai Pai?! ;)
Vielä pitää parisen tuntia oottaa, että pääsen sinne nlaan...Hermostuttaa kaikesta huolimatta!
-AJ kera natskun-
Enpäs narahtanut rasituksessa!!! Vitsi että oli ihana yllätys!! Olin n i i n varma että narhataa, mutta kolmas kerta todensanoi ja vielä ei tartte rueta mittailee enemmän! rv 27 sitten joutuu uuteen rasitukseen mutta sinne on vielä kauan!! =) Joo ja sit juhlin tilannettta hakemalla pitsan =) *hih* En yksinkertaisesti jaksanut ruuanlaittoon rueta, muutenkin tuntuu tunnit loppuvan tästä päivästä (tää koneella roikkuminen ei kyllä tietenkään auta asiaa!!)
AJ: Älä vaan osta korvamittaria apteekista!! Hinta on kolminkertainen, jos vaan joudat niin soita tai käy muutamassa paikassa niin säästät selvää rahaa! Mie ostin mittarin Prismasta, siellä oli meidän lähikaupungin halvin. Ja olikohan hobbyhall, millä oli 39¿ Braunin mittari! Se ei tietysti mittaile vielä tänään teillä, mutta säästyy paljon.
Ja mitä neuvolassa sanottiin ??
Muuten meikän neuvola oli taas läpihuuto juttu. Lähetteen kirjoitti rakenneultraan sairaalaan, pitäisi olla 3-4 vk päästä, huoh pitkä aika. Siis oikeasti tämä on tosi tylsää olla peränpitäjänä viikoissa! =(
Mutta nyt potilasta pitää vähän hoivata ja lapset nakata pihalle ja elukoita käydä kurkkaa ja uuni lämmittää!! Hitto miten mie nyt tästä ratkean...
-E- 16+
Emma: Onnittelut hyvistä rasitustuloksista, jei! :) Ja en osta mittaria apteekista, vaan ihan tavallisesta marketista meinasn hakea mittarin. Ja tosi on, että hinnoissa on aivan älyttömästi hintahaarukkaa.
Unohtu TarjaMammalle mainita tosta äp:n kestosta. Ite en siitä tykännyt, ko oli sellanen flanette, ilman tarroja/neppejä eli ei kiinnitysmahollisuutta, paitsi ehkä näpsyllä sekä siihen Imsen kuori. Saas nähä, että onko v.08 pakkauksessa parempaa versiota kestosta...
Ja neuvolasta sain ihan kivoja uutisia - sydänäänet oli 150 (hmmm, ei oikein vielä voi luottaa sukupuoliarvioon kahen sydänäänimittausten perusteella ;) ja istukka edessä! Vaan onneksi tässä on aikaa istukalla vielä siirtyä.
Nyt taijan painua pihalle, ko arska paistaa ja tyär nukkuu myös ulkona, joten son morot!
-AJ-
Mukavaa keskiviikkoiltaa kaikille, parkkeerasin tähän koneelle kun lapset ehkä hetken istuvat paikoillaan Pikku Kakkosen ääressä. Mies on iltavuorossa ja pitäisi jaksaa kehittää jotain tekemistä näitten vilperttien kanssa, yhtään ei vaan itse jaksaisi mitään. Ruuaksikin tein kunnon äidin tavoin ranskiksia ja kalapuikkoja :)
miijo: kiva kuulla, että on muitakin samassa elämäntilanteessa olevia - jänskätään yhdessä josko tyttösukuihin saataisiin pieniä poikia. Toisaalta eipä ole valittamista näissä tytöissäkään!
Mun sisko odottaa nyt samaan aikaan vauvaa, mutta joutuu keskeyttämään raskauden nyt viikolla 16 vaikean rakennepoikkeaman vuoksi. On aika surulliset tunnelmat ja omaakin odotusta varjostaa hirmu paljon toisen suuri suru. Tuntuu tosi kornilta koettaa lohduttaa tämän oman suuren mahansa takaa.
Noh, kuopus kävi pyytämässä josko solmisin sukkahousut hänen päähänsä koska on lähdössä töihin. Elämä onneksi kantaa ja nuo lapset ovat aika hyviä piristäjiä. ja mies on huomenna vapaalla ja nakitin sen tekemään pääsiäissiivouksen sillä aikaa kun olen töissä ja lapset hoidossa - saa nähdä tuleeko valmista.
anna ja rv 20+0!
Hei kaikille!
En oo pitkään aikaan täällä joutanu/jaksanu käydä.Mut nyt taas.Saikulle jäin taas tänään.Hematooman osa taas tänään tuli ulos.Viikon verran saikulla.Painoa tullu yht 4kg,mut lähtöpainoo oli aika reippaasti verrattuna edelliseen.Painan nyt saman verran ku tyttöä ootin viimesillään.Rakenneultraa ootellaaaan,se o vasta 16.4Kysytään sit näkyykö kumpi tulos.Omat arvaukset vaihtelee.Tämä vauveli vatsassa villiintyy iltaa kohti,taas kauhee meno päällä.
Troosa17+5
Täällä riitti illalla vauhtia ja vaarallisia tilanteita, onneksi vaarallisuus sitten olikin vaaratonta. Illalla piti talo tyhjentää häkävaroittimen alkaessa huutaa. Palokunta kuitenkin totesi että joko hälytin sekoili tai sitten uuni oli ilmanpaineen tms. takia tupsauttanut häkää sen verran että reakoi. Joka tapauksessa päästiin aikas pian nukkumaan, tuulettettiin kyllä varmuudeksi ja pellit jäi uuniin auki yöksi.
Illalla ihan kuin olisin tuntennut pientä mylläystä mahassa, en voi päätäni pantiksi panna, mutta toivottavasti tilanne toistuu pian! =)
Isäntä on onneksi parantunut, mutta mummo oli illalla alkanut oksentaa. Joten kyllä kiertää tauti meillä päin, edelleen toivon hartaasti että minut kiertää ja nuorimmaisen.!!
Nyt saa sitä postia jännätä joka päivä, kun tulee se kutsu rakenneultraan! Toivottavasti olisi pian! Se kun tehdään sairaalassa ja samalla pääsen kyselemään sieltä sitten synnykseen liittyviä kysymyksiä. Mie harhailen tosi usein jo synnytysmietteisiin, kuinka muut ? Kaukaistahan se on jo miettiä, mutta minkäs teet! =)
Yöllä oli meille syntynyt uusi eläinkin, illalla ei mitään näyttänyt, toista elukka veikkailin että voisi synnyttää piakkoin ja siirsin poikimakarsinaan, mutta se olikin toinen, reipas sonnipoika odotteli meitä sitten aamusella, oli jo aamupalankin nauttinut =) Aina parempi jos yksinään poikivat, sillä minusta ei niin ole enää (tai en uskalla, eikä kannattakkaan) vetoavuksi.
Mutta jepulista, täytynee mennä taas se uuni lämmittää, kun eiliset lämmöt on nyt harakoilla.
-E- 16+
Ihana aurinkoinen pakkassää. Oltiin lasten kanssa puistossa leikkimässä ja nyt neiti on päiväunillaan. Iltapäivällä täytyykin käydä ostamassa pääsiäisen ruuat, sillä lähdemme huomenna mökille. SAas nähdä mitä siitä tulee. Mun vanhempien piti tulla mukaan, mutta isäni on kipeänä. Nyt sitten ollaan omalla porukalla liikenteessä. Vedet haetaan kaivosta/järvestä ja ulkohuussissa voi olla lasten ihmettelemistä näin talvisaikaan. No, kunhan nyt vain oltais terveinä (myös reissun jälkeen). Myönnetään, ei olla mitään aktiivisia mökki-ihmisiä. Kaupunkilaisnäisen korviin nuo pikkuiset sonnit ja muut maalaisihmeet kuulostavat ihanan romanttisilta. Itse sitä olis kaiken moisen keskellä varmaan aika tumpelo.
Mulla on antibiooteista hiiva iskeny ja toissapäivänä tuli pyyhkiessä verta. Hiukka ensin säikähdin, mutta hokasin sitten, että limakalvot ne vaan on rikki. Kurjaa siltikin.
Hiukka kateellisena lueskelen teidän toisten liikkeiden tunnistamisesta. Mun mahassa on edelleen hiljaista. Ihan aavistuksen omaisia hipaisuja joskus, mutta ota niistä nyt sitten selvää. No, aikansa kutakin ;=)
Oikein rauhallista ja ihanaa pääsiäisen aikaa kaikille odottajille!
Lyle 17+4
Mulle kävi tänään ohrasesti - lensin omalla pihallamme selälleni ja nyt on vasen käsi p**kana, ranne turvoksissa eikä juuri kestä liikutella. Kirjottaminen on hidasta, kun käytössä ykskäsijärjestelmä ;) Onneksi en kuiten ottanut alastuloa vastaan mahallani, mutta silti toista puolta mahasta juilii. Pitää seurata tilannetta huomiseen ja soittaa neuvolaan, jos tarve vaatii käyä näytillä. Paska mäihä!
Sannami: Mun puolesta pinoja saa avata kuka vaan, en ole siinä " nimetyssä virassa" ;) Ja ihania ultrakuulumisia sulla ja mukavaa, että kaikki oli oordningissa. Ite joudun vielä reilut parisen viikkoa kärvisteleen ultraa. Toivoisin masu-asukin olevan tyttö, vaikka noi isommat pojat oottavatkin poikaa...Nyt lopetan, tässäkin mennyt jo ikuisuus, ko oon tätä naputellu.
Terveisiä kaikille!
-AJ&natiainen-