Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen rehellisesti sanoen

Vierailija
27.11.2008 |

nauttii peppuseksistä oikeasti? Olen kokeillut sitä mieheni kanssa monta kertaa liukkarilla ja aina niin että aloitetaan rauhallisesti. Jos ei satu, niin sitten tuntuu muuten vaan vähän epämiellyttävältä. Olenko jotenkin epänormaali? Tätä palstaa lukiessa tulee sellainen olo, että kaikki naiset saa orkkuja peppuseksistä. Miten se edes on mahdollista? Ja onko jotain konstia, millä sen saisi tuntumaan hyvältä, mies kuitenkin siitä tykkää?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin nautin ja saan orgasmin peppuseksistä ja voin sanoa,että saan toisinaan paremman orkun pyllystä.

Vierailija
2/21 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et kerran tykkää peppuseksistä niin voithan sanoa siitä miehellesi kyllä hän varmaan ymmärtää.nim.aina saan orkun peppuseksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä olet väärässä siitä etteikö nainen voi saada pylly orkkua.Se riippuu oletko sen halukas kokeilemaan ja pystyykö miehesi sen sinulle hellästi tekemään.nim.rakastan pyllyseksiä.

Vierailija
4/21 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä ja saan orkut puhtaus ennen kaikke tekee siitä nautinnon.

Sari40

Vierailija
5/21 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamalasti ja saan ihan hurjia orkkuja siitä. Mutta, tunnen monia, jotka eivät tykkää ollenkaan missään tapauksessa. Itseasiassa en taida tuntea yhtään henk.koht. joka pitäisi siitä. Siis keiden kanssa moisesta nyt on edes voinut jutella.

Tämä palsta vääristää todellisuutta niin tässä, kuin monessa muussakin asiassa, koska tietenkin aiheista kiinnostuneet ja pitävät osallistuvat enemmän keskusteluihin.

parhaalta se tuntuu kun on oikeen tosi kiihottunujt muutenkin ja sitten aletaan hyväillä ja lämmitellä peppuakin. Ainakin minulla.

Vierailija
6/21 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sormen saa laittaa sisään tai anustapin. Orkku on jotenkin herkemmässä jos saa samalla munaa sinne minne se kuuluu panna!

Vierailija
7/21 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on sellainen tuntuma, että siitä tykkäävät naiset ovat kyllä vähemmistö. Täällä seksipuolella heitä saattaa liikkua enemmän, koska täällä on muutenkin keskimääräistä vapaamielisempää porukkaa.

Kokeile huviksesi samaa kysymystä AV:lla :)

Vierailija
8/21 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sormen saa laittaa sisään tai anustapin. Orkku on jotenkin herkemmässä jos saa samalla munaa sinne minne se kuuluu panna!

Vierailija
9/21 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestäsi ottamaan sinut takaapäin seisten:)

ja miehesi sormet tietty sun etupuolella, suosittelen.

Vierailija
10/21 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai nojaamalla jonnekkin peppu tarjolla?

Vierailija
11/21 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään myös peppuseksistä, mutta vain tietyillä ehdoilla; pitää olla hyvin kiihottunut ensin "tavallisesta", liukkaria pitää olla paljon, miehen pitää olla varovainen ja minä määrään tahdin eikä sitä saa olla läheskään joka kerta - pikemminkin aika harvoin. Me käytetään usein asentoa, jossa minä makaan selälläni jalat koukussa kyljellään olevan miehen kyljen päällä. No vähän vaikea selittää, mutta olisko se jotain takaapäin kyljellään. Tässä asennossa voi mies voi mennä kumpaan tahansa; pimppiin tai peppuun (ei tietysti enää pimppiin kun on käynyt pepussa). Tässä voi kumpikin kiihottaa klittaa (minä useimmiten itse). Mulla orkun saaminen kestää joskus kauan, mutta peppuseksissä tulee nopemmin ja voimakkaammin - ei kyllä ilman klitoriskiihotusta. Toinen mun suosikki on, kun mies nuolee ja mulla on samalla pehmeä silikoninen pepputappi pyllyssä. Tässä saan orkun kaikkein helpoimmin. Kaikki voi kuitenkin mennä pieleen jos häiriinnyn jostain vaikka liukkaria ei ole tarpeeksi, tuntuu vähänkin kakkahädältä, mies ei malta olla tarpeeksi varovainen, on murhemieltä, riitaa ym. ym. (kulta kyllä tietää kaikki nämä jutu eikä mun fiilikset enää ole hänen taitamattomuudestaan kiinni) Jos kaikki on kohdallaan, pyllyseksi on ihanaa! n 32, 2 lasta ja 1 ihana mies.

Vierailija
12/21 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, tykkään!

Harvoin harrastetaan, mutta silloin se tuntuukin entistä paremmalta. Normiseksin jälkeen kun on oikein kuumana, silloin se on parasta.

Vierailija
13/21 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä tajuttomasti ennen ensimmäistä lastani..... sen jälkeen en haluaisi kokeillakkaan. On meinaan sen verran herkässä noi peräpukamat.

Siis se oli jännää, et aluksi se sattui, mut sit myöhemmin se oli kivaa ja sit dildo 2 ja mies 1. oli kans ihanaa :D

Vierailija
14/21 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuolta se tuntuu parhaimmillaankin vain vähän epämiellyttävältä. Kyllähän se kokoväestössä on aika pieni % naisista jotka anaalista tykkää, täällä saattaa todellisuus tosiaan vääristyä...

Vierailija
15/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvi edes liukkaria, kun vaan oon tarpeeksi kiihottunut ja mies työntyy varovasti sisään

Vierailija
16/21 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei olisi ennen voinut kuvitellakaan harrastavansa mitään mikä liittyy peppureikään. Mutta niinpä siinä sitten kävi, että erään seksisession jälkeen mies alkoi uudestaan tyydyttämään minua takaapäin sormilla ja alkoi samalla sormeilemaan varovasti pyllyreikää. Se tuntui tosi hyvältä ja kohta sormi olikin jo kokonaan reiässä. Jos meillä olisi ollut sillä hetkellä liukkaria, olisin antanut kokeilla munallakin, sen verran hyvälle se sormi nimittäin tuntui.

Pointti oli se, että aiemmin olin niin estynyt, etten voinut kuvitellakaan harrastavani mitään tuollaista, mutta kun pääsin siitä yli, huomasin miten mahtavaa se on.

Vierailija
17/21 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti sai minutkin rohkaistumaa kertoakseni aikamoisesta ristiriidasta; usein tekee mieli kokeilla peppuseksiäkin, mutta olen niin toivottoman estynyt. Minulle on suuri kynnys pelkästääm se, että pyllistäessäni (jos on valoisaa) takaapäin-asennossa tiedän, että kulta näkee pyllynreikäni saati sitten peppuseksi - voi voi. Mieskään ei ole kovin vapautunut seksiasioissa, mutta on kovin hellä ja ymmärtäväinen. Ehkä mekin joskus..

Vierailija
18/21 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin edellisillä, minä nautin täysillä peppuleikeistä enkä ujostele yhtään. Kultsi on oma rakas ja kehtaan kyllä näyttää hänelle kaikki paikkani, peppureiäkänikin, jota hän mielellään tutkiikin. Maata rönötän joskus hänen päälläänja pyllistän koko komeuden hänen nähtäväkseen. Mies jaksaakin ihailla isoa peppuani tovin jos toisenkin. Niin se peppuseksi. Siitäkin nautin estottomasti mausteena muun seksin lomassa.

Vierailija
19/21 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole miestä, joten täytyy tyytyä pepputappiin ja masturbointiin. Tilasin sellaisen pehmeäsät jelly-materiaalista tehdyn tapin tältä palstalta saamani vihjeen perusteella. En aikaisemmin edes tiennyt, mikä mokoma sellainen tappi on. Se kyllä voimistaa orgasmia. Näin minulla.

Vierailija
20/21 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plug-n-Go tai Plug & Joy? Plug-n-Go on noista paksumpi ja pidempi.

Tilasin sellaisen pehmeäsät jelly-materiaalista tehdyn tapin tältä palstalta saamani vihjeen perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan