Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini kitisee, koska peruin soskun minulle ja pojalle maksaman reissun

Vierailija
16.03.2008 |

Haluan levätä kotona pääsiäisen, enkä juosta laskettelukeskuksessa 2-vuotiaan perässä. Pojan isä on luvannut hoitaa häntä jos pysymme kotipaikkakunnalla ja näin minä saan levättyä enemmän kuin jos joutuisin lasta yksin neljä päivää hoitamaan. äitini kitisee ja vittuilee tästä päätöksestä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/7 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiiseen pöytään syömäänkin aina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonne on tulossa pääsiäistä viettämään bussillinen lastensuojelun asiakasperheitä. en lähde mukaan ja ilmoitan sinne huomenna, niin ehkäpä joku sinne oikeasti haluava ehtii vielä peruutuspaikalta mukaan. Jos sosku laittaa meidän mukaan sinne lastenhoitajan, voin harkita lähtöä, koska vasta sitten se on minulle oikeaa lomaa.

Vierailija
4/7 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole koskaan varaa mihinkään laskettelureissuun tai lastenhoitajaan, eikä miehen kanssa koskaan kahdenkeskistä aikaa. Minäkin haluaisin tuollaiselle luksusreissulle perheineni.

Vierailija
5/7 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on niin karmeaa kun ei tuon yhden kanssa pärjää kotiympyröissäkään, ja muualla se villiintyy täysin. Sit pitäis vielä jossain hotellissa tai mökissä koko ajan varoa ettei se hajota paikkoja... Kyllä siitä on lepo kaukana, plus vielä se että lähtiessä kauhea pakkaaminen ja palatessa pyykkivuori, joka normaalissa kotielossa pestäisiin päivittäin pienemmäksi.

Vierailija
6/7 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin asiaa tarkemmin ja tulin siihen tulokseen että lähden tuollaiselle leirille vasta sitten kun lapseni oikeasti kaipaa laskettelua, yms virikkeitä. Kaksivuotiaalle on ihan sama vaikka pulkkailemme kotipihassa koko pääsiäispyhät.

En todellakaan jaksa alkaa pakkaamaan torstaina pitkän koulupäivän jälkeen ja palaamaan kotiin väsyneenä maanantai-iltana, kun tiistaina on kumminkin taas arki edessä.

Olishan siellä leirillä täys ylläpito, mutta kyllä minulla on sen verran rahaa, että saamme pääsiäisruuat, yms hankittua ilman soskun avustustakin. Ja joku onnekas perhe mahtuu sitten leirille meidän tilalle.

Vierailija
7/7 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä maksaako sosku koko lystin. Ota yhteyttä alueesi lastensuojeluntyöntekijään