Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana olevat, uteleeko teiltä kaikki tutut koska on LA?

Vierailija
16.03.2008 |

Mulla alkaa mennä hermot kun kaikki sukulaiset ja tutut haluaisivat tietään tarkalleen koska on laskettuaika. Minun mielestä se kuuluu tasan minulle ja miehelle.

Jos kerron että vauva syntyy kesällä niin jokainen jatkaa utelua missä kuussa ja milloin laskettuaika. Harvoin kai vauva syntyy laskettuna päivänä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselevät vaan typeriä muka kiinnostuneena.

Ei kiitos mitään LA kyselyitä. Jos ei ole muuta kysyttävää voi olla huomioimatta mitenkään raskauttani.

Vierailija
2/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, kun sanoo että kesällä. Sitten pitää tarkentaa missä kuussa ja sitten vielä päivä. Kun ultran mukaankin on jo viikkoa vanhempi niin tuskin syntyy lähelläkään laskettua aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin kun olimme veljellä vierailulla, niin hänen vaimonsa kolmeen kertaan tenttasi.

En sanonut en. Olisi luullut kerrasta uskovan.

Vierailija
4/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmat ja muu suku ovat saaneet tyytyä " keväällä" -tietoon ;).

Ja hyvä niin, koska laskettu aika oli ja meni. En kestäisi kun kaikki tekisivät tikusta asiaa tai ihan suoraan utelisivat " no? eikö mitään vieläkään?" .

Sitä sai ekassa raskaudessa kuunnella ihan tarpeeksi.

Vierailija
5/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä te olette outoja :O

Vierailija
6/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kyselee tyyliin eikö vauva ole vieläkään syntynyt ynm. Samoin kun päivitellään vieläkö sinä olet siinä ja laskettu aika jo ollut tai ihan lähellä.

On sitä jotain yksityisyyttäkin olemassa. En kerro muuteenkaan kaikkia asioitani.

Vierailija
7/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan normaalina olen tuota pitänyt ja lasketun ajan kysyjille kertonut. Ihmeellistä panttausta ja itsensä korostamista jättää kertomatta. Oi, siinä saa koko suku sitten miettiä, että milloin meillä on laskettu aika, eipäs kerrotakaan! Pidetään hulluja jännityksessä...

Itse arvostan sen verran sukua ja ystäviä (suuri osa synnyttäneitä naisia tai isiä itsekin) että tiedän heidän tajuavan, että laskettu aika ei ole synnytyspäivä, vaan arvio raskauden kestosta.

Vierailija
8/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaita he ovat.

Vierailija
9/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskettu aika on.

Vierailija
10/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskettu päiväkin olisi noin henkilökohtainen tieto jollekin. No täällä oppii kyllä aina uutta. Olen saattanut itsekin tivata, koska en ole ymmärtänyt miksi vastaaja ei kerro päivää :o

Vierailija
11/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako viikkoa teillä on?

Vierailija
12/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse arvostan sen verran sukua ja ystäviä (suuri osa synnyttäneitä naisia tai isiä itsekin) että tiedän heidän tajuavan, että laskettu aika ei ole synnytyspäivä, vaan arvio raskauden kestosta.

Vierailija
13/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan iloisena vielä ja sain aikaan monta mukavaa keskusteluakin. Kukaan ei laittanut tekstareita lasketun ajan tultua, eikä kukaan soitellut ilkeästi perään.

Kaikki lähitutut ja kaverit sai vielä samana päivä viestin (valmiiksi pohja kännyyn tallennettuna) vauvan syntymästä, painosta ja pituudesta.

Lähimmät pääsivät vielä vuorokauden kuluttua laitokselle meitä tervehtimään.

Olen NIIN onnellinen, kun ympärilläni on ihmisiä, jotka välittävät ja myötäelävät kanssan näitä elämän tähtihetkiäi:)

Vierailija
14/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

montako viikkoa teillä on?

Vierailija
15/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekään ei kuulu kenellekään. Vastaan yleensä et alkaahan tämä olla puolivälissä tai jotain sinnepäin. Yleensä raskauden huomaa kun se lähestyy puoliväliä. Toinen vaihtoehto on että sanon vauva syntyy keväällä, kesällä, talvella tai jotain.

Vierailija
16/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

laskettu päiväkin olisi noin henkilökohtainen tieto jollekin. No täällä oppii kyllä aina uutta. Olen saattanut itsekin tivata, koska en ole ymmärtänyt miksi vastaaja ei kerro päivää :o

Vierailija
17/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin kerrottiin tekstarilla heti vauvan syntymästä :)

Vierailija
18/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan iloisena vielä ja sain aikaan monta mukavaa keskusteluakin. Kukaan ei laittanut tekstareita lasketun ajan tultua, eikä kukaan soitellut ilkeästi perään.

Kaikki lähitutut ja kaverit sai vielä samana päivä viestin (valmiiksi pohja kännyyn tallennettuna) vauvan syntymästä, painosta ja pituudesta.

Lähimmät pääsivät vielä vuorokauden kuluttua laitokselle meitä tervehtimään.

Olen NIIN onnellinen, kun ympärilläni on ihmisiä, jotka välittävät ja myötäelävät kanssan näitä elämän tähtihetkiäi:)

Miten nuo asiat liittyvät siihen, ettei halua tarkkaa laskettua sanoa????

Vierailija
19/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitään ultrakuvia en kyllä ala esittelemään tai muuta raskauden kestoa kuvailemaan. Enkä kyllä utele muiltakaan.

Vierailija
20/38 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomat ei tajua edes sitä, että la on vaan suuntaa antava, vaan kysyvät: " milloin se syntyy?" Mistä mä sen voisin tietää... Ehkä heinäkuussa tai elokuussa tai kesäkuussa, voi syntyä aiemminkin...

Ja viikkoja jos kysellään, niin vastaan myös jotain " puolessa välissä" tms. koska en edes itse muista viikkoja niin tarkasti.