Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin työmatkalta kotiin ja miehellä naapurin rouva kylässä

Vierailija
30.09.2014 |

Lähdin viikoksi työmatkalle, mutta tulin kotiin päivää aiemmin mitä alunperin piti. En tullut soittaneeksi miehelle aiemmasta tulostani koska mieheni oli puhunut lähtevänsä pohjoiseen vanhempiensa luona käymään matkani ajaksi. Yllätys oli melkoinen, kun tulin kotiin. Meillä oli nimittäin mies kotona ja kylässä oli naapurin rouva! Istuivat keittiössä kaljatölkit edessään ja tyhjät pizzalaatikot oli pitkin pöytiä. 

Olin melkoisen hämmentynyt ja sanoin että olisin kyllä ilmoittanut, mutta ajattelin miehen olevan vanhemmillaan. Kumpikaan ei vaikuttanut erityisen häkeltyneeltä. Mies vaan selitti että olikin tullut jo pari päivää sitten kotiin. Mikä ihmeessä on tällainen pizzakyläily yhtäkkiä, vaikka eivät muuten tietääkseni ole tekemisissä? En toki tentannut miestä sen enempää, mutta jäi ihmetyttämään. Naapurin rouva vaikutti ihan normaalilta ja lähti kohta kotiin keittämieni iltakahvien jälkeen. En oikein tiedä mikä juttu tää on o.O

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap suhteenne ei ole kunnossa.

Ei ole sinun älysikään ihan kunnossa kun et tainnut huomata aloituksen olevan vuodelta 2014...

Vierailija
82/83 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun luona kävi kerran mies, jota en ollut ikinä aikaisemmin tavannut, kun olin yksin. Piti vain nopeasti tuoda yksi elektroniikkatavara, joka oli menossa toisella paikkakunnalla asuvalle sukulaiselleni, jonne olin itse menossa. Mulla ei autoa, joten oli luontevaa, että hän kävi tuomassa sen. Älkää kysykö mikä se oli, en tiedä, joku huutonet-tai tori.fi-kauppa vissiin ja tuo suklainen rakentaa kaikkea ihmeellistä. No kävi  ilmi, että olemme olleet aikoinaan saman työnantajan palveluksessa, mutta eri paikoissa, tuo toinen oli minut nimestä tunnistanut. Hän jäi puoleksitoista tunniksi höpöttömään, kun odotin pikavisiittiä ovella. Kerroin kyllä miehelleni asian heti, siksi, että ei tule sanomista jonkun ulkopuolisen taholta. Tarjosin kahvitkin sitten. 

Taisit tarjota muutakin, ei mies ja nainen 2 tuntia keskenään panematta juttele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:19"]

No, kannattaisi varmaan tsekata, löytyykö naapurinrouvan hiuksia teidän sängystä ja kortsuja roskista tai lakanoista. Täälläpäin ei ainakaan tollaset spontaanit naapuripizzakaljoittelut ole normaaleja. Eniten vielä häiritsee, että mies itse sanoi aikovansa olla ihan muualla. Miehellä voi olla myös alkoholiongelma ja naapurinrouvan kanssa juopottelevat vaimon ollessa poissa.

[/quote]

No kieltämättä vähän nyysäsin taloa tolta varalta. Mitään poikkeavaa ei missään näkynyt, eikä roskiksissa sen kummempaa. Ja just tuo, että harvemmin sitä puolitutun kanssa ollaan toisen kotona pizzakaljoilla. 

ap

Mutta kuka nyt oikeasti mitään pizzakaljaa juo jos pettää? Keittiössä? Eiköhän he olisi alasti jossain sohvalla jos pettämisestä olisi kyse.