Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin työmatkalta kotiin ja miehellä naapurin rouva kylässä

Vierailija
30.09.2014 |

Lähdin viikoksi työmatkalle, mutta tulin kotiin päivää aiemmin mitä alunperin piti. En tullut soittaneeksi miehelle aiemmasta tulostani koska mieheni oli puhunut lähtevänsä pohjoiseen vanhempiensa luona käymään matkani ajaksi. Yllätys oli melkoinen, kun tulin kotiin. Meillä oli nimittäin mies kotona ja kylässä oli naapurin rouva! Istuivat keittiössä kaljatölkit edessään ja tyhjät pizzalaatikot oli pitkin pöytiä. 

Olin melkoisen hämmentynyt ja sanoin että olisin kyllä ilmoittanut, mutta ajattelin miehen olevan vanhemmillaan. Kumpikaan ei vaikuttanut erityisen häkeltyneeltä. Mies vaan selitti että olikin tullut jo pari päivää sitten kotiin. Mikä ihmeessä on tällainen pizzakyläily yhtäkkiä, vaikka eivät muuten tietääkseni ole tekemisissä? En toki tentannut miestä sen enempää, mutta jäi ihmetyttämään. Naapurin rouva vaikutti ihan normaalilta ja lähti kohta kotiin keittämieni iltakahvien jälkeen. En oikein tiedä mikä juttu tää on o.O

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:21"]

Jotenkin tuntuisi nololta kysellä mieheltä mitään, kun hän ei itse kommentoinut mitenkään ja vaikutti niin normaalilta. Myöhemmin vaan sanoi että olisi tilannut mullekin pitsan jos olisi tiennyt tulostani. Tietääkseni muuta historiaa naapurin kanssa ei ole. Tämä rouva on ihan tavallisen oloinen naapuri jota moikataan ja joskus muutama sana vaihdetaan postilaatikolla. 

ap

[/quote]

Oman miehen kanssa puhun avoimesti kaikista suhteista kun seurusteltiin ja hän joskus on kertonut että on pannut naapurin rouvaa joskus 10v sitten (muutin siis miehen luokse asumaan), mutta tiedän että se tapahtui ennen mua eikä asia häiritse.. Jos kyseinen rouva istuskelisi meillä kotona sillä aikaa kun olen poissa kotoa niin pistäisin kyllä miettimään... 

Vierailija
2/83 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viimein puolihuolimattomasti kysyttyä että "Mitäs Saijalle? Oli sitten kylästelemässä?" Mies kertoi että olivat pihalla tavanneet ja oli tullut jostain puheeksi että mieheni on itekseen kotona. "Saija" oli sitten tyyliin "No perskales, tilataas pizzat, määkin oon yksin kotona". Mies kertoi tämän ihan luontevasti, joten aattelin että voi olla tottakin.

Sanoin aiemmin että nyysäsin taloa pettämismerkkien varalta, mutta en vielä kotiin tultuani katsonut saunaan. Tänäiltana aattelin pitkästä aikaa lämmittää saunan, ja sauna olikin pesty. Ihan selvästi näkee että huolellisesti pesty. En oikein tiiä mitä ajatella. Mies joskus siivoaa ennen kuin tuun kotiin, mutta ei yleensä mitään isompaa siivousta. Ihastelin ja päivittelin miehelle puhdasta saunaa ja kysyin että mites nyt noin on ahkeroitu. Mies totesi että oli hyvin aikaa kun tulikin aiemmin kotiin :S

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:32"]

Kuka puhuu naapurin"rouvasta"? Kuinka vanhoja oikein olette?

[/quote]

Ei tuntuisi luontevalta puhua "naapurin nainen/vaimo/täti". Naapurinainenkin kuulostaa omituiselta. Olen tottunut puhumaan naapurin rouvista. Olemme noin 45-v... Naapureiden tarkkaa ikää en tiedä. Yli 40, alle 50.

ap

Vierailija
4/83 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein ymmärrä sitä, että eikö ap:lla ja miehellään ole tapana visestitellä toisilleen edes kerran päivässä? Luullakseni se, että tuleekin päivää aiemmin kotia on normaalisti aika hyvä syy ilmoittaa toiselle asiasta vaikka toinen ei edes kotona olisi. Onhan se kiva kuitenkin tietää, että kaikki hyvin ja missä päin maailmaa toinen on. Kumpikaan ei niin tehnyt. Mielestäni hiukan outoa?

Vierailija
5/83 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 01:55"]

Minä en oikein ymmärrä sitä, että eikö ap:lla ja miehellään ole tapana visestitellä toisilleen edes kerran päivässä? Luullakseni se, että tuleekin päivää aiemmin kotia on normaalisti aika hyvä syy ilmoittaa toiselle asiasta vaikka toinen ei edes kotona olisi. Onhan se kiva kuitenkin tietää, että kaikki hyvin ja missä päin maailmaa toinen on. Kumpikaan ei niin tehnyt. Mielestäni hiukan outoa?

[/quote]

No emme me oikeastaan paljon viestittele. Jos toinen on lyhyehköllä reissulla niin saatetaan soitella kerran/muutamasti. Riippuu vähän onko mitään asiaa.

ap

Vierailija
6/83 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli työreissussa. Yksi naapuruston mies kävi tämän tietäen meillä minua tapaamassa tunnin vaikka on miehen paras kaveri ja tosiaan tiesi että mies oli reissusa.

Haki vain yhden paperin jonka oli tuonut aikaisemmin miehelleni. Ja jäätiin juttelemaan pihalle. Eli täysin viatonta toki. Mutta joku olisi voinut katsoa että mitenkäs tuo naapurin auto on tuon naapurin pihalla vaikka molempien puolisot on työmatkoilla...

Vierailija
7/83 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona kävi kerran mies, jota en ollut ikinä aikaisemmin tavannut, kun olin yksin. Piti vain nopeasti tuoda yksi elektroniikkatavara, joka oli menossa toisella paikkakunnalla asuvalle sukulaiselleni, jonne olin itse menossa. Mulla ei autoa, joten oli luontevaa, että hän kävi tuomassa sen. Älkää kysykö mikä se oli, en tiedä, joku huutonet-tai tori.fi-kauppa vissiin ja tuo suklainen rakentaa kaikkea ihmeellistä. No kävi  ilmi, että olemme olleet aikoinaan saman työnantajan palveluksessa, mutta eri paikoissa, tuo toinen oli minut nimestä tunnistanut. Hän jäi puoleksitoista tunniksi höpöttömään, kun odotin pikavisiittiä ovella. Kerroin kyllä miehelleni asian heti, siksi, että ei tule sanomista jonkun ulkopuolisen taholta. Tarjosin kahvitkin sitten. 

Vierailija
8/83 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole jo käsitelty ja odotamme uusien aiheiden pinnalla pulpahtamista

Vierailija
9/83 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan ihmetellä asiaa miehellesi?

Vierailija
10/83 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, saattoi olla ihan viatonta tai sitten ei. Kai kysyit mieheltä miten naapuri teille eksyi. Ihan oikeutettua minusta, samaa olisit kysynyt jos se olisi naapurin mies jota ette juuri tunne

Vierailija
11/83 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kumpikaan vaikuttanut erityisen häkeltyneenä niin älä turhia huolehdi, luultavasti he ovat vain päättäneet yhdessä syödä pitsaa.

Vierailija
12/83 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisivat olleet "pahoilla teillä", olisivat molemmat olleet hämillään, noloin ja häkeltyneitä.

Miksi et kysy suoraan mieheltäsi, aika vaikea on av:lta käsin alkaa arvailla.

Vierailija
13/83 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tuosta asetelmasta lähtisi kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tekisi, onko muuta historiaa naapurinrouvan kanssa?

Vierailija
14/83 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:12"]

Jos olisivat olleet "pahoilla teillä", olisivat molemmat olleet hämillään, noloin ja häkeltyneitä.

Miksi et kysy suoraan mieheltäsi, aika vaikea on av:lta käsin alkaa arvailla.

[/quote]

Tai sitten niillä on vain hyvät pokerinaamat. Kyllä siinä ehtii jo koota itsensä ja laittaa naaman peruslukemille, kun kuulee avaimien kääntyvän lukossa. Onhan toi aika ihmeellistä, jos he eivät sinun tietääksesi aiemmin ole viettäneet aikaa keskenään.

Vierailija
15/83 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kannattaisi varmaan tsekata, löytyykö naapurinrouvan hiuksia teidän sängystä ja kortsuja roskista tai lakanoista. Täälläpäin ei ainakaan tollaset spontaanit naapuripizzakaljoittelut ole normaaleja. Eniten vielä häiritsee, että mies itse sanoi aikovansa olla ihan muualla. Miehellä voi olla myös alkoholiongelma ja naapurinrouvan kanssa juopottelevat vaimon ollessa poissa.

Vierailija
16/83 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuisi nololta kysellä mieheltä mitään, kun hän ei itse kommentoinut mitenkään ja vaikutti niin normaalilta. Myöhemmin vaan sanoi että olisi tilannut mullekin pitsan jos olisi tiennyt tulostani. Tietääkseni muuta historiaa naapurin kanssa ei ole. Tämä rouva on ihan tavallisen oloinen naapuri jota moikataan ja joskus muutama sana vaihdetaan postilaatikolla. 

ap

Vierailija
17/83 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa. 

Tylsistyneille kotimiehille suotakoot tylsistyneiden kotirouvien paheet. Tuo sä vaan rahat taloon äläkä mieti liikaa. 

Vierailija
18/83 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähteä merta edemmäs kalaan?

Vierailija
19/83 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:19"]

No, kannattaisi varmaan tsekata, löytyykö naapurinrouvan hiuksia teidän sängystä ja kortsuja roskista tai lakanoista. Täälläpäin ei ainakaan tollaset spontaanit naapuripizzakaljoittelut ole normaaleja. Eniten vielä häiritsee, että mies itse sanoi aikovansa olla ihan muualla. Miehellä voi olla myös alkoholiongelma ja naapurinrouvan kanssa juopottelevat vaimon ollessa poissa.

[/quote]

No kieltämättä vähän nyysäsin taloa tolta varalta. Mitään poikkeavaa ei missään näkynyt, eikä roskiksissa sen kummempaa. Ja just tuo, että harvemmin sitä puolitutun kanssa ollaan toisen kotona pizzakaljoilla. 

ap

Vierailija
20/83 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista paikat. Kerran kun oli jonkinlainen katkos miesystävän kanssa ja sitten olin miehen asunnolla, löysin vaaleita kiehkuroita asunnosta (en nyt muista mistä kohtaa):(
Heti oli mies pitäny toista siellä.
Minä oon siis tummahiuksinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän