Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

testeihin??

16.03.2008 |

Hei!! Missä vaiheessa olette menneet lääkärille raskaaksitulottomuuden vuoksi, mitä ensi ohjeita??

Olemme nykyisen mieheni kanssa yrittäneet lasta puolitoistavuotta ja tällä viikolla kävimme lääkärissä...hän käski vain jatkaa yrittämistä ja palaamaan vuodenpäästä asiaan jos mitään ei tapahdu....?!

Minulla on edellisetä liitosta kaksi lasta jolloin olen tullut helposti raskaaksi!

Voiko olla mahdollista että minussa on tapahtunut jotn muutoksia tai jotain...?!

kuukautiseni ovat suht. säännölliset ja ovis tikku näyttänyt plussaa!

Vuotoni on tosin erilaista kuin ennen, vähäisempää aluksi ja tod.runsasta parin päivän päästä. sekä limaista vuotoa paljon. Minulla myös usein viiltäviä mahakipuja mahan sivussa sekä seksin aikana vas.puolella alavatsassa kipua. Lääkärin mielestä liioittelen.. Onko kenelläkään ollut samanlaisia oireita, mistä johtuvia? kannattaisiko mennä yksityiselle lääkärille?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas lääkärillä pokkaa... suurin osa tulee raskaaksi vuoden yrittämisellä, eikä siihen vaikuta kyllä se, milloin lääkäri on käskenyt yrittää vuoden. Periaatteena on siis, että kun yritystä on vuosi takana, kannattaa mennä tutkimuksiin. Hormonitoiminta voi muuttua, mutta myös miehelläsi voi olla jotain ongelmia siittiöissä. Etenkin siittiötilanne on helppo ja nopea selvittää, joten eiku yksityiselle, jos kerran julkisen lääkäri on taas noin asiantuntevana liikenteessä... Eikä ne perustutkimukset naisellekaan kovin vaikeita tai kalliita yksityisellä ole. Jos ongelmia löytyy, lähetteen julkiselle polille saa yhtä lailla yksityiseltä kuin tk-lääkäriltä.

Voi että mua ärsyttää noi lääkärit, jotka vaan lähettää ihmisiä kotiin yrittämään aina vaan uudelleen, ihan ku yksinkertaisten tutkimusten teko olis niin hirveen kallista.

Toivottavasti ette kuitenkaan hoitoja tartte!

Vierailija
2/3 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Oireesi kuulostaa todella paljon endometrioosin oireilta. Kannattaisi varmistaa tämä asia pikaisesti. Viiltävät mahakivut, kivuliaat kuukautiset, limamainen vuoto (liittyykö ulostusvaikeuksia tai kipuja?) ja yhdyntäkivut kuuluvat kaikki taudinkuvaan.

Tauti on aika ärhäkkä ja voi aiheuttaa lapsettomuutta. Pahaksi äityessään joudutaan tekemään radikaaleja leikkauksia, jotka sitten viimeistään aiheuttavat sen, ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin hoidot.

Ehdotan että menet yksityiselle tarkistamaan tilanteen. Mielellään niin että seuraat kiertoasi ja teet ns. kipu/oirepäiväkirjaa. Olet vahvemmilla sitten lääkärissä, kun tätä tautia usein edelleen vähätellään.

Käy katsomassa yhdistyksen sivut www.endometrioosi.fi.

Voimia ja onnistumisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun vastaus sai minut aukasemaan silmät, olen tuota pyöritellyt mielessäni mutta nyt kun joku toinen sen sanoin niin se tuli jotenkin eteeni. Tilasin tänään yksityiselle ajan ja kun selitin asian sain lääkäri ajan jo perjantaille! Minulla tosiaan nuo oireet ja uusia ihmeellisiä ilmaantunut, kuten rintakipu, ja vuoto muuttunut taas ihmeellisemmäksi, kuukautiset loppuivat perjantaina ja edelleen veristä,limasta tiputtelu vuotoa =(

Kiitos paljon vastauksesta!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme