Kätilö paikalla klo 17 saakka
Kommentit (34)
Ihan aktiivisessa ponnistusvaiheesa ei.
klö
Oma rasvakerros vaikuttaa ja jokaisen kätilön pitäisi tietää, ettei ulkoinen supistusseuranta ole luotettava.
klö
Niin vähän arvelinkin. oli kyllä aika nuoren näköinen kätilö. :) Ehkei ollut kokemusta?
22
Yritämme raskautta.
Lääkäri näki ultrassa että minulla on lievästi sydämenmallinen kohtu? Mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Vaikeuttaako se raskaaksi tuloa? Miten?
Lisäksi en ovuloi kunnolla ja minulla on huomattavasti normaalia paksumpi limakalvo kohdussani. Sain tähän clomifenit.
Ja ainakin ovulointiin noiden pitäisi auttaa. Mutta pitäisikö niidne myös autta ohentamaan kohdun limakalvoa.
Voinko tehdä jotain muuta itse että saisin siitä normaali paksuisen?
Vaikuttavatkmitkään ruuat tai juomat siihen?
Marenda:
Yritämme raskautta.Lääkäri näki ultrassa että minulla on lievästi sydämenmallinen kohtu? Mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Vaikeuttaako se raskaaksi tuloa? Miten?
Lisäksi en ovuloi kunnolla ja minulla on huomattavasti normaalia paksumpi limakalvo kohdussani. Sain tähän clomifenit.
Ja ainakin ovulointiin noiden pitäisi auttaa. Mutta pitäisikö niidne myös autta ohentamaan kohdun limakalvoa.
Voinko tehdä jotain muuta itse että saisin siitä normaali paksuisen?
Vaikuttavatkmitkään ruuat tai juomat siihen?
Herttamallisen kohdun ei tietääkseni pitäisi vaikuttaa jos ei siinä ole väliseinää kuten ei ilmeisestikään ole. Itse et voi asiaan paljon vaikuttaa paitsi elämällä terveellisesti. Ravinnolla ei muuten voi vaikuttaa.
En tiedä clomifenin vaikutuksesta kohdun limakalvon paksuuteen, Moni on saanut clomeista jo avun ja keinoja on paljon lisää jos ei ne tuota tulosta.
Onnea yritykseen!
klö
JOs joudutaan tehdä kaavinta, kauanko nukutus kestää? ja mitä riskejä siihen liittyy?
Km kyseessä. JOs Lääkkeellinen tyhjennys ei auta. Nukutus pelottaa :/
Onko normaalia? Lisäksi usein kuumeinen olo ja vähän lämpöä.
Vierailija:
JOs joudutaan tehdä kaavinta, kauanko nukutus kestää? ja mitä riskejä siihen liittyy?
Nukutus on vain muutaman minuutin " humaus" . Verenpainetta ja pulsiia seurataan ja siitä herää virkeämmin kuin syvemmästä nukutuksesta.
klö
Sellaista vielä kysyisin. Kun lääkäri määräsi minulle clomit+terot.
Teroluteista hän sanoi että saan itse päättä syönkö niitä vai en.
Ja nyt en sitten tiedä. Mitä mieltä sinä olet.
Olen täältä netistä lukenut että nuo terolutit vahvistaisivat kohdun limakalvoa. Ja minullahan se on jo nyt liian paksu ja clomeilla toivotaan saada sitä normaalimmaksi.
Joten olisiko teroluteista vain haittaa ja olisiko minun parempi ilman niitä?
Vai olisiko niistä hyötyä?
sen menkkamaisen tunteen. Lämpö jää hetkeksi vähän koholle kun raskaus alkaa.
klö
Ymmärtääkseni clomit vaikuttavat ovulaatioon ja terolutit kohdun limakalvoon. Soita vielä lääkärillesi ja pyydä täsmällisemmät ohjeet jos jäi epäselväksi. Usein niitä kuitenkin käytetään yhdessä.
klö
Mielestäni päänympärys
klö