Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsiluvusta pohdintaa....

Vierailija
16.03.2008 |

tätä ei kannata ottaa vakavasti, mutta tälläistä pohdin:

Meillä on yksi lapsi joka täyttää kohta kuusi. Toinen lapsi syntyy piakkoin. Ikäero on siis aika suuri, joka johtuu mm. siitä, että työelämä(paljon lainaa) ja muut asiat tuntuivat tärkeämmiltä kuin toinen lapsi. Nyt tuntuu, että ensimmäinen lapsi on saanut olla aika yksinäinen ja välillä onneton kun ei ole ollut sisaruksia(asumme aika korvessa)

Nyt sitten mietinkin josko tekisime tälle toiselle syntyvälle lapselle HETI " kaverin" eli yrittäisin tulla raskaaksi heti kuin mahdollista. Työelämä ei minua enää niin kiinnosta(saimme rahahuolet pois), voisin olla kotiäitinä pidempäänkin.

Miltä kuulostaa? Onko vastaavanlaisia kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kyllä sitä mieltä että ainoa hyvä syy hankkia kolmas lapsi on se että te haluatte itse kolmannen lapsen. Tunnen niin paljon ihmisiä jotka eivät ole alkuunkaan kavereita sisarustensa kanssa, että sen varaan ei mielestäni kannata laskea.

Vierailija
2/5 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni nin, että ensin oli lyhyillä väleillä kaksi lasta ( 1v10kk ) ja siihen ajattelimme jättääkin. Vauvakuumeen iskiessä saimme ihanan pojan 6,5 vuoden ikäerolla keskimmäiseen ja nyt odotamme nuorinta syntyväksi ihan pian, jolloin nuorimpien ikäeroksi tulee noin 2 vuotta. Tavallaan siis kaksi ' settiä' . Rankkaa aikansa, mutta helpottaa kyllä ja lapsilla on uskomaton tuki toisistaan elämän varrella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

odota nyt rauhassa, että toinen lapsi syntyy ja mieti sitten.

Vierailija
4/5 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta olen kyllä sitä mieltä että ainoa hyvä syy hankkia kolmas lapsi on se että te haluatte itse kolmannen lapsen. Tunnen niin paljon ihmisiä jotka eivät ole alkuunkaan kavereita sisarustensa kanssa, että sen varaan ei mielestäni kannata laskea.

Vaikka sisrusten ystävyys ei koko ikää kestäisikään, kyllä heistä takuulla pikkulapsivuosina on paljon seuraa ja iloa toisilleen.

Vierailija
5/5 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikka sisrusten ystävyys ei koko ikää kestäisikään, kyllä heistä takuulla pikkulapsivuosina on paljon seuraa ja iloa toisilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä