Montako virpojaa teillä on käynyt?
Meillä tunnin sisällä jo 9 ja lisää varmaankin vielä tulee. Hienot oksat ollaan saatu, eikä tarvitse itse ostella sulkia ja koristella pajunkissoja;)
Kommentit (33)
mulla on kamala urakka syödä nuo virpojille varatut suklaat....
Yhdessä porukassa oli 8 virpojaa, jotka antoi yhteensä yhden oksan jossa oli kaks sulkaa. Kaikki käsi ojossa...
hyvät palkat ovat saaneet, kut olen varautunut paljon enempiin virpojiin
Mua ärsyttää tommost pennut, jotka ei viitsi nähdä yhtään vaivaa vitsojoen eteen ja antavat 8 porukasta yhden risun ja odottavat kaikki palkkaa. Häpeäisin silmät päästä jos oma lapseni käyttäytyis noin.
Meillä käynyt vain 1 vasta...
Olisi kyllä mukava, jos joku kävisi.
kun he antoivat vitsan. Seuraavalla ovella anatavat kuulemma vain yhden : )
ei yhtään! olisi nyt edes joku tullut, ettei tarvi itse syödä kaikkia nameja...
ei tunneta tältä paikkakunnalta vielä ketään niin hyvin, että kukaan tulisi virpomaan. nykyään kun ei taideta vieraille oville mennä virpomaan.
palkat kuitenkin odottaa, jos joku tulee ovikelloa soittamaan :)
Enemmänkin saisi tulla... Omat lapset virpoivat myös meidät ja saivat hyvän palkan. eivät uskaltaneet mennä muualle.
Viime vuonna lapsia kävi reilusti yli 20, mutta ehkä viime vuoden vanhimmat virpojat ovat jo lopettaneet... Parista viime kerrasta viisastuneena varasin karkkia rutkasti, mutta pikkumunien lisäksi en muita (yleensä pahoja) pääsiäiskarkkeja, vaan meidän perheen herkkuja, jotka sitten kuitenkin syötyä tulevat.
Omille lapsille ostettiin itse munat ettei tarvi lähteä kerjäämään muiden ovien taakse.
Aikaisemmin naureskelin ketjulle, jossa kyseltiin annetaanko kaikille palkkaa jos saa vain yhden vitsan. Ajattelin, että tietysti annetaan. Nyt kyllä kuitenkin ärsytti kun 7 lasta ja yksi kämänen vitsa. Lapsetkin olivat jo melko vanhoja ja kun mies haki palkkoja kuulin lasten puhuvan: " Hirveen sotkusta!" " No hei, niillä on vauva." Meidän 9kk-lapsi oli just olkkarissa kaatanut lelukorinsa ja vähän levitellyt niitä tavaroita. Ja ovelta näkee käytävän päähän sinne olkkariin. Että meillä trullit alkoi oikein moralisoimaan! Prkl.
Nyt onkin sitten munat loppu -> ovi pysyy kiinni.
Nyt kävi yks virpoja 11.30. Onko teillä heti aamusta ovikellot soineet, kun jo noin moni käynyt?
klo 6 aamulla, viimeistään klo 6-12. Ja palkka haetaan sitten viikon päästä.
Vierailija:
Nyt kävi yks virpoja 11.30. Onko teillä heti aamusta ovikellot soineet, kun jo noin moni käynyt?
Molemmat antoivat hienot oksat. Olisin toivonut enemmän kävijöitä.
Tytöt on omalla reissullaan parhaillaan ja pienin siksi odotteleekin virpojia meille saapuvaksi, koska ei päässy vielä itse mukaan.
yhteensä 11 lasta. Kaikilla on ollu tosi hienot vaatteet ja kasvot maalattu ja vitsatkin on koristeltu upeasti :) Kaikille olen antanut suklaamunia palkaksi. Täälläpäin näköjään panostetaan virpojiin, eka pääsiäinen tässä kodissa!
Kipeänä oltu koko porukka, eikä jaksaisi millään ottaa virpomisia vastaan :P