Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi lastamme :(

Vierailija
16.03.2008 |

Mun mielestä siinä menee raja, että ketään ei lyödä! Mieheni ei pitänyt sitä minään. (Lapsi rikkoi tavaran) Moitti vain, että lapset elää kuin pellossa (olen hoitovapaalla, mies aina töissä). Sanoin, että aikaa lapset tarvii, ei nyrkkiä. Siinä mies sitten uhkasi panna mutkin pihalle jne.... Tommosella pihalle panemisella, erolla ei mielesätni saa uhkailla riidan aikana! Mies vain sano, että sille on lapsena tehty samoin, mutta eikö niitä vanhempiemme huonoja tapoja kannattaisi yrittää muuttaa omalla kohdalla!?? Mies usein oudolla tavalla ylpeilee, mitä ikävää sille on lapsena tehty - sitä katkeruutta on vaikea minunkin kestää, se ilmenee niin monella tavalla... Tuntuu niin järkyttävän pahalle..

Mitä mä teen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota perhe/ pariterapia; sinä et voi miestäsi muuttaa; ainoastaan hän itse. Laita miehelle kova ehto; joko hän muuttaa käytöstään ( uhkailu) tai se on ero. Joka tapauksessa lyömisestä rikosilmoitus, se on LAITONTA oli kyseessä kuka tahansa.

Ja kerää itsellesi vararahastoa ja tee suunnitelma miten pääset tarvittaessa Ensikotiin, jos tilanne kärjistyy. Varaudu siihen että perheenne hajoaa, jos mies ei tajua ettei hänen huono kasvatuksensta oikeuta häntä kasvattamaan lapsiaan vielä huonommin.

Ettekö keskustelleet näistä asioista ennen lasten hankintaa???

Vierailija
2/13 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin sitäkin miehelleni, että kamalaa kun joutuu omassa kotona pelätä (lyömistä), niin siitä se alko vain vinoileen, että kato vaan,e ttet aamulla ole kylmänä... Kamalaa vitsiä! Tuossa isä ja lapsi lähti pihahommiin yhdessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan 100-varmasti lapsia läpsitään, tukkapöllytetään ja raahataan jäähypenkkiin käsivarresta 99% prosentissa perheitä, jos siihen on tarvetta. Lopeta tuollainen herkistely! Ei pieni näpäytys ole lyömistä ja on suorastaan naurettavaa ajatella, että " se on rikos, kukaan muu ei koskaan jne" , saatika puhua TERAPIASTA!!!

Vierailija
4/13 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse muuta tehdä, eikä siitä ole muita seuraamuksia. Saat samaa kautta lääkäristä hommattua perheterapiaan lähetettä keskustelua varten ja pääset jonojen ohi. Miehesi tarvitsee käydä lapsuutensa traumat läpi että voi hoitaa lasta ilman väkivaltaa. Ala suunnitella eroa varmuuden varalta.

Vierailija
5/13 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EROA? TERAPIAA?

Sairasta! Ap:n tapaus on IHAN NORMAALIA ELÄMÄÄ. Missä hiivatan lintukodossa te mammat oikein elätte?

Vierailija:

Ei tarvitse muuta tehdä, eikä siitä ole muita seuraamuksia. Saat samaa kautta lääkäristä hommattua perheterapiaan lähetettä keskustelua varten ja pääset jonojen ohi. Miehesi tarvitsee käydä lapsuutensa traumat läpi että voi hoitaa lasta ilman väkivaltaa. Ala suunnitella eroa varmuuden varalta.

Vierailija
6/13 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista elämää, missä vanhemmat hakkaavat lapsiaan, heittelevät riidan aikana ero- sekä tappouhkauksia jne.

-onnellinen yh

Vierailija
7/13 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan yleistä se kyllä on, mutta ei missään tapauksessa hyväksyttävää. Ja se loppuu ainoastaan ja vain sillä, että kukaan ei anna itseään kohdeltavan niin huonosti ja siis lähtee kävelemään suhteesta heti, jos väkivaltaa ilmaantuu.

Vierailija
8/13 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on vaikea saada yksinhuoltajuutta ja tapaamiskieltoa miehelle jos ei ole todella selvää näyttöä tai päästä sopimukseen, harvemmin...

Vierailija
9/13 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanoin sitäkin miehelleni, että kamalaa kun joutuu omassa kotona pelätä (lyömistä), niin siitä se alko vain vinoileen, että kato vaan,e ttet aamulla ole kylmänä... Kamalaa vitsiä! Tuossa isä ja lapsi lähti pihahommiin yhdessä...

Vierailija
10/13 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle normaalielämä ole fyysistä kurittamista ja väkivaltaa. Sitä se oli omassa kodissani, en näe siinä mitään hyvää ja omaa lastani ei tukistella, läpsitä jne...Tietentahtoen kasvatan erilinjalla omani kun mitä minulle tehtiin.

Vierailija
11/13 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kyllä jättänyt arvet!!! Enkä sano, että olisi ollut jotain " extra-hyper-super-väkivaltaa" , mitä lehdistä lukee, vaan ihan niitä " normaaleja, joka perheessä tapahtuvia lyömisiä ja henkistä pahoinpitelyä, ei mitään kovin suurta" . Edelleenkin vihaan isääni, ja mulle olisi aivan yks paskan hailee, vaikka kuolisi vaikka saman tien. (vaikka on miten parantanut tapansa ja pyytänyt anteeksi ja on hyvä isoisä lapselleni) Äidilleni olen myös vihainen siitä, ettei tällä ollut selkärankaa lähteä edes meidän lasten takia pois suhteesta.

Juu, isäni oli myös omassa lapsuudessaan kokenut väkivaltaa, so what? Minuun tuo väkivallan kierre loppuu tässä sukuhaarassa!!!

Vierailija
12/13 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä, vaikka ei olekaan ollut mitään väkivaltaa lapsuuden kodissa, niin muistan edelleen ikävältä tuntuneet tapahtumat, kuten luunapin otsalle, nurkkaan joutumisen ja isän karjahduksen " PRKL" kun menin luvatta vaihtamaan tv-kanavan toiselle (isä katsoi uutisia). Syitä en kyllä muista,miksi joskus jouduin nurkkaan tai sain luunapin.

Eli tällä halusin sanoa sen, kuinka pienimmätkin rangaistukset jäävät lapselle ikuisesti mieleen!

Vierailija
13/13 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä kyllä tuommonen tulis kuuloonkaan! (kun tossa joku sanoi, että 100 varmasti joka perheessä tukistetaan ja puhutaan toiselle järkyttävällä tavalla!)

Siis jos minua mies noin vähän kunnioittaisi, että noin mulle phuis, tai lapsene koskis, niin meikä sais niin perkeleenmoiset raivarit! Ei kenenkään tarvitse tuommosta sietää!