Millainen Tinttu-hattu näille keleille?
Täällä Itä-Suomessa kelit nollan plussapuolella. Oon vähän myöhäisherännyt ja ihastunut Tinttuihin nyt kevätpuolella vasta. Toki ensi talvenahan hatut tulisivat käyttöön myös, mutta onko noissa talvimalleissa myös semmoisia, joihin lapsi ei läkähtyisi plussakelillä? Riippuu toki lapsestakin, mutta 1,5v ja 3v tytöille olisi hatut tulossa.
Kommentit (4)
Meidän neidillä (1v 5kk) on vielä ollut muutamalla plus asteellakin päässään tintun pörröhattu karvakorvilla... Voihan se olla jo hiukan lämmin, mutta kun se on niiiin söpö :) JA toisaalta, kun ei oo kypärämyssyä alla eikä tuo tyttö vielä hirmuisen kova meinijä ole, vasta oppi kävelemäänkin kunnolla... Ja jos on tuulisia kelejä, kuten täällä rannikolla usein on... Tosin mullakin ois hakusessa uusi myssy nyt lämpimämmille keleille. Alustavasti olen ajatellut tintun jotain fleece myssyä, vaikka kyllä nekin aika talvisen oloisia ovat, että ei varmaan paljon yli +5 asteen voi kuitenkaan pitää... Hankalaa!
Mä ostin " karvakorvan" jo ennen joulua, ja ajattelin sitä kans pakkaskelien hatuksi, mutta lopulta otin sen käyttöön ihan ilman pakkasia, kun eihän se enää ensi talvena neidille mahtuisi kuitenkaan. Ja meidän neidillä ei vielä " onneksi" ole juuri tukkaakaan hiostamassa myssyn alla :)
Tintulla tullut nyt ihastuttavia 2x fleece hattuja ja sitten on noita 1,5x fleecehattuja =). Paljon uusia värejä!
T. Tinttu-myyjä ;)
Jos kysyttävää, autan mielelläni ;o)
pirjo74(at)hotmail.com
Tytöllä 9-v on sellainen karvainen " pitkäkorvainen" hattu ja hän on kokenut hatun liian kuumaksi tänä talvena. 2-vuotiaalla pojalla on sellainen fleecestä tehty " hiiri-hattu" ja se on käytössä vieläkin, kypärämyssy alla.