Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt jäi ukko paska kiinni!

Vierailija
15.03.2008 |

Mies lähti ulos kaverinsa kanssa. Oli just käyttänyt mun lapparia. Halusin tsekata sähköpostini ja avasin normaalisti Kirjanmerkit ja Yahoo mailin. Eipä tullut kirjautumisvalikkoa vaan avautui suoraan miehen sähköposti!!! Taisi raukka unohtaa kirjautua ulos!

Sieltä löytyi viesti :Moi rakas! Muista että mä rakasran sua ja perässä pusuhymiö ja rakastunut hymiö.

Yritin äsken soittaa ukolle, mutta ei vastaa. Jään odottamaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun ei tartte googlata sitä ämmää kun se asuu tuossa kiven heiton päässä!

Nyt täytyy mennä laittamaan nuorin lapsista nukkumaan. Saa nähdä miten asiat etenee kun mies tulee kotia. Jos edes uskaltaa! Hän kyllä tietää että käry kävi ja lähtö tulee. Tekis mieli heittää sen paskan tavarat parvekkeelta, mutta täytyy käyttäytyä kuin aikuinen eikä teinipenska.

Vierailija
2/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppikaa nyt, ettei ketään voi omistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako, että on jäänyt kiinni...?

Vierailija
4/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimatkalla hän poikkeaa rakastelemaan uuden rakkaansa kanssa... sori.

Vierailija
5/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on suhde varattuun mieheen---nyt taisi käydä niin hassusti, että kyseessä on juuri sinun miehesi!

uskomatonta, mutta totta!!

pienet piirit... ja hei, ei millään pahalla, en ole tarkoittanut loukata sinua.

olemme vaan niin rakastuneita. ja ps... mies on niin taivaallisen hyvä nuolemaan, parasta suusexiä ikinä!

Vierailija
6/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin jo aikaisemmin onko suhteessa tähän naiseen. Väitti ettei ole. Nyt jäi kiinni.

Mulle on yks hailee onko panemassa tätä naista nyt. Koska rakkaus loppui jo aikaa sitten siinä samalla kun luottamuskin meni.

ap

Vierailija
7/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, miten niin kuullostaa teidän jutulta?

Vierailija
8/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se hyvin olla että 6:lla on suhde sun ukkosi kanssa, mies on saattanu petrata kummasti nuolemistaitojaan! Meillä kävi niin että surkea seksi muuttui yhtäkkiä paljon paremmaksi (oikeasti en kuvitellut ukosta löytyvän sellaisia taitoja), mutta tämä ihmeellisen taitojen ilmestymisen syyksi paljastuikin sitten toinen nainen!

Vierailija
9/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Jos nyt niin rakastaa toista naista, niin miksei ole kunnolla sen kanssa, eroa edellisestä. Ei voi ymmärtää!

Vierailija
10/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet varmaan koneelta keneltä meili on tullu tai kenelle se on lähetetty! Kysypä mieheltä suoraan että mitä sen ja sen niminen hänelle merkitsee! Ja googlaa tottakai se nimi, kerro meille mitä selvisi!!!

Vierailija
11/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt oottelen että pettää seuraavan kerran (tai pettääkö jo..) mut eipä tuolla niin välii enää olis..

Vaik noit pettämis tarinoita löytyy paljon..

kieltihän tuo ukko pari kuukautta ettei petä mut joku yh sillä oli..

Vierailija
12/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tartte googlata sitä ämmää kun se asuu tuossa kiven heiton päässä!

Nyt täytyy mennä laittamaan nuorin lapsista nukkumaan. Saa nähdä miten asiat etenee kun mies tulee kotia. Jos edes uskaltaa! Hän kyllä tietää että käry kävi ja lähtö tulee. Tekis mieli heittää sen paskan tavarat parvekkeelta, mutta täytyy käyttäytyä kuin aikuinen eikä teinipenska.

Vierailija
13/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ku se ukko ite on käyttäytyny teinisti nii sais ukko kyytii ja pahasti..

Kyl meilki sängys oli vientii ja paljon..

t:9&14?

Vierailija
14/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pysyisivät kotona.

niin, niin ne vieraat naiset opettavat seksipetoja teidän vätysköistänne, kaivavat esiin...

Vierailija
15/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeä sillä ei kovin paljon voi olla käyttäytymisensä suhteen. Tunnen hänen kummatkin kaverinsa.

Miehethän tunnetaan heikkoudestaan ei niitä äly kiinnosta vaan seksi. Aikansa jyystää ja etsii taas uuden. Vähän jopa säälittä tuo yh. Ei raukka tiedä kehen sekosi. Luuli ilmeisesti löytävänsä kultakimpaleen, mutta pahemmin valitsi kuin ekalla kerralla! Tunnen hänen exänsä ;) On muuten kultanen mies. Ehkä voisin hieroskella vähän ystävyyttä hänen kanssaan ;D

ap

Vierailija
16/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen taatusti antanut miehelle sellaista seksiä, ettei muualta saa ja silti oli työpaikkaromanssi, ei se aina ole seksinpuute, toisille ei vaan riitä mikään:(

Vierailija
17/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe!!!

Vierailija
18/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaik koht ite samanlainen :)

Vierailija
19/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisiko muuttaa käsityksiä yh:ista, olethan itsekin ihan kohta sellainen =)

t. toinen yh

Vierailija
20/22 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta!