Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kohdun liian paksuun limakalvoon?

15.03.2008 |

Minulle selvisi vihdoin 5 vuoden jälkeen mikä minussa on vikana.

En ovuloi kunnolla ja minulla on huomattavasti normaalia paksumpi limakalvo kohdussani.

Mikä siis avuksi? Mitkä nimenomaan paksuntaa limakalvoa että niitä kannattaisi välttää? Millä sitä saisi ohennettua?

Minulla on kaksi lasta. Terolut tyttö ja clomipoika. Nyt kolmatta yritetään.

Hoitoja aloitellaan seuraavassa kierrossa. Clomit+terot yhdistelmällä. 4kk kokeillaan sitä ja jos en raskaaksi tule niin sitten on pistoshoidot edessä.

Mutta sitä en vielä tahtoisi murehtia. Ja noiden clomien pitäisi auttaa tuohon limakalvoonkin.

Mutta mietin tässä että onko jotain kikkakolmosia mitä voisi asian eteen vielä itse tehdä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei! Saanko olla utelias, miten sinulla on huomettu/ todettu liian paksu limakalvo?

Vierailija
2/2 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kärsinyt tästä ongelmasta jo 5vuotta. Asiaa on yritetty tutkia ennenkin mutta mitään en ole selvinnyt.

Nyt sitten menin yksityiselle joka on maailman paras lääkäri ja sai vihdoinkin selville mikä minussa on vikana.

Mutta siis, hakeuduin tutkittavaksi koska minulla on pitkät ja runsaat menkat. Kestävät n. 10 päivää ja yösiteellä selviää hädin tuskin kauppareissusta. Yöllä joutuu siteen vaihtamaan 3-4 kertaa ja silti saattaa tulla läpi.

Lisäksi minulla alkaa jo paripäivää menkkojen loppumisen jälkeen tuhruvuoto joka jatkuu siihen asti että seuraavat menkat taas alkavat. vuodan siis käytännössä kokoajan.

Kokenut lääkäri osasi asiaa jo epäillä kertomani perusteella ja lisäksi ultralla varmistui että kp 14 kohdussa oli nestettä, eli irtonaista verta. Eikä kiinteää limakalvoa niinkuin kuuluisi.

Se oli sitä vanhaa verta edelliseltä kierrolta. Ja lisäksi sitten tosi paksu limakalvo.

Näin siis minulla.

On tuo google muuten ihana keksintö. Noiden clomien pitäisi tosiaan auttaa myös ohentamaan limakalvoa.

Toivotaan että ne nyt tosiaan tekee tehtävänsä ja voisi olla meilläkin taas mahdollisuus vauvaan.

Pitäkään peukkuja.

t: Marenda

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla